• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 19 شهریور 1399
کد مطلب : 109612
+
-

نکته بازی



واقعا هم دور از انتظار بود!
علی رغبتی، عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس اخیرا بعد از یک سال سکوتش را شکست و در مورد مذاکرات اولیه با علی علیپور گفت: «جلسه ما با او بسیار خوب و اصلا دور از انتظار بود.» بعد هنوز به 48ساعت نکشیده، علیپور پست اینستاگرامی گذاشت و خداحافظی‌اش را اعلام کرد. جالب‌تر اینکه مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه هم گفته: «وقتی ویزای علیپور امروز صادر می‌شود، معنایش این است که او چند هفته پیش برای جدایی اقدام کرده بود. ما بالاترین رقم را به علیپور پیشنهاد دادیم، اما نماند.» به هر حال نکته درستی است. فقط معطل مانده‌ایم طرف با  بلیتی که توی جیبش بوده، چطور وارد مذاکره صوری با پرسپولیس شده و عضو هیأت‌مدیره از این مذاکره ابراز رضایت کرده است؟! به جناب رغبتی بگویید همان رویه سکوت را در پیش بگیرد. اصلا چه کاری است حرف زدن؟


شماها دیگر خیلی باحالید!
قبلا یک رسم مسخره داشتیم که براساس آن هر بازیکنی به پرسپولیس یا استقلال می‌آمد، می‌گفت از بچگی طرفدار این تیم بوده. حالا اما یک سنت قشنگ‌تر پیدا شده؛ اینطوری که بازیکن وسط مذاکرات ادعا می‌کند از بچگی طرفدار یکی از این 2 تیم بوده، اما بعد از عقد قرارداد نام آن تیم را فاش می‌کند. آقا شما دیگر خیلی باحالید! آخرین نمونه از این دست محمدحسین مرادمند بود که حین مذاکره همزمان با پرسپولیس و استقلال مدعی شد ندای قلبش حضور در یکی از این تیم‌هاست که بعدا نامش را می‌گوید. شاید هم الان که شما این مطلب را می‌خوانید مرادمند (مدافعی بدون حتی یک بازی ملی) قراردادش را امضا کرده و ندای قلبش را لو داده باشد. عین همین داستان را محسن فروزان هم در ابتدای لیگ چهاردهم هنگام مذاکره با سرخابی‌ها پیاده کرد.


مورد عجیب؛ بشار
شاید یک‌ماه پیش اگر از هواداران پرسپولیس می‌پرسیدی کدام بازیکن این تیم قطعا جدا خواهد شد، خیلی‌ها اسم بشار رسن را می‌آوردند. هافبک عراقی کلی وعده و وعید شنید و بدقولی‌های بی‌پایان باشگاه را تحمل کرد. کیفیتش هم طوری هست که بیرون از ایران پیشنهاد داشته باشد. بنابراین تصورها مبنی بر این بود که او با پایان قراردادش، جانش را برمی‌دارد و می‌رود، اما در روزهایی که مهدی ترابی بدون خداحافظی رفت، رسن قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. آدم این رفتار را می‌بیند، یاد بعضی بازیکنان داخلی می‌افتد که به‌خاطر 2 ریال بیشتر حاضرند پشتک بزنند. رسن برای پرسپولیس خوب فوتبال بازی کرده، بی‌حاشیه بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط هم کنار تیم مانده است. این یک مسئله ارزشمند است. کاش صد تا اوساگونا و استوکس می‌دادیم و یک بشار دیگر برای فوتبال‌مان پیدا می‌کردیم!

این خبر را به اشتراک بگذارید