• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 18 شهریور 1399
کد مطلب : 109493
+
-

مرکز خرید یاران

مرکز خرید یاران در سال79 در غرب تهران تاسیس شد و امروز به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کامپیوتر، قطعات کامپیوتری، موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی این وسایل تبدیل شده است.البته بیشتر فروشگاه‌ها در این مرکز خرید بزرگ کار تعمیر این وسایل را هم انجام می‌دهند.
   این مرکز خرید در 14طبقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کامپیوتر در تهران است. از میان این 14طبقه، 4طبقه تجاری، 8طبقه اداری و 2طبقه پارکینگ است. در این مرکز خرید 86واحد تجاری فعال هستند که می‌توانند نیاز شما را در زمینه خرید کامپیوتر، موبایل و... و همچنین تعمیرات این لوازم برآورده کنند.
   باتوجه به اینکه مرکز خرید یاران یک پاساژ تخصصی است و مشتری تقریبا خاص دارد از امکانات جانبی گسترده‌ای مثل مراکز بازی کودکان برخوردار نیست اما کافی‌شاپ، کافی‌نت و 2طبقه پارکینگ از امکاناتی است که این پاساژ در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.
   افزایش قیمت بسیار شدید کامپیوتر، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و تبلت و حتی لوازم جانبی این وسایل مثل هدفون باعث شده بسیاری از افراد اگر این وسایل را دارند به فکر تعمیر آن باشند و اگر ندارند به فکر خرید انواع کارکرده و سالم این وسایل، تا بتوانند به این طریق در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. در مرکز خرید یاران هردو این موارد را می‌توانید از مغازه‌ها سراغ بگیرید.
   مرکز خرید یاران در غرب تهران و در منطقه صادقیه قرار دارد. نشانی دقیق‌تر آن: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت‌الله کاشانی، بعد از پمپ بنزین، روبه‌روی بلوار اباذر است. ساعت کار این پاساژ در طول هفته از ساعت 9صبح تا 10شب و روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 11 تا 10شب است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید