• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 17 شهریور 1399
کد مطلب : 109356
+
-

راسته بازار

بورس لوستر و آباژور ابوسعید

   اگر قصد خرید لوستر و آباژور یا آیینه و شمعدان منزل یا محل کارتان را دارید، توجه داشته باشید که در کوچه و پسکوچه‌های راسته بازار خیابان ابوسعید که تا خیابان 15خرداد نیز امتداد دارد پر از مغازه‌ها و پاساژهای لوستر، آباژور و آیینه و شمعدان‌فروشی در طرح‌ها، مدل‌ها و با قیمت و کیفیت متفاوت است.
   راسته بازار خیابان ابوسعید یکی از معدود مراکز بزرگ عرضه این اقلام در کلانشهر تهران است که در آن علاوه برانواع لوستر، آباژور، چراغ خواب و... مدل‌های مختلف آیینه و شمعدان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نقره‌ای، طلایی، کریستال و... در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و اگر به ‌دنبال نوع خاص و لوکس اینگونه محصولات هستید نیز می‌توانید آن را از لوکس‌فروشی‌های این راسته بازار البته با قیمت بالاتر تهیه کنید.
   بیشتر شهرت این راسته بازار به‌ دلیل فروش آیینه و شمعدان‌هایی است که در برخی مدل‌های نفیس قیمت‌های بسیار بالایی داشته و اغلب مشتریان آن را زوج‌های جوانی تشکیل می‌دهند که به ‌دنبال تشکیل زندگی مشترک بوده و آیینه و شمعدان مرغوب را ازجمله لوازمی می‌دانند که قرار است سال‌های سال در زندگی مشترک آنها حضور داشته باشد.
   در این راسته بازار انواع لوستر، آباژور و چراغ‌ روشنایی وارداتی و تولید داخل با قیمت‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌شود. گرچه راسته بازار لاله‌زار بورس اصلی خرید انواع محصولات روشنایی و کالای برقی محسوب می‌شود اما بورس لوستر، آباژور و آیینه و شمعدان خیابان ابوسعید نیز از راسته بازارهای مطرح برای فروش اینگونه اقلام است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :