• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 16 شهریور 1399
کد مطلب : 109304
+
-

استقلال،لیگ کشتی را هم به‌هم‌ریخت

هنوز مشخص نیست لیگ کشتی اصلا برگزار می‌شود یا نه اما حواشی این لیگ از الان آغاز شده است. ثبت قرارداد 2کشتی‌گیر با 3‌تیم مختلف و واگذاری امتیازی که اصلا وجود ندارد، تنها بخشی از این حواشی است. جالب اینکه درست مثل فوتبال، در کشتی هم این استقلالی‌ها هستند که نقش اول حواشی را ایفا می‌کنند!


ماجرا از حضور استقلال به‌جای دریاچه ارومیه در لیگ برتر آغاز می‌شود. با انصراف دریاچه ارومیه 2کشتی‌گیر این تیم به نام‌های نادر حاج‌آقانیا و عباس فروتن با حضور در سازمان لیگ رسما با تیم هیأت کشتی قائمشهر قرارداد امضا می‌کنند. با گذشت چند روز از این قرارداد این 2کشتی‌گیر مجددا به سازمان لیگ می‌روند و این‌بار با استقلال قرارداد امضا می‌کنند. این درحالی است که قرارداد آنها با تیم هیأت کشتی قائمشهر هنوز پابرجا بوده و هیچ رضایتنامه‌ای هم در هنگام ثبت قرارداد ارائه نشده است. سازمان لیگ کشتی در واکنش به ثبت قرارداد این کشتی‌گیرها مدعی شده امتیاز تیم دریاچه به استقلال منتقل شده و قرارداد حاج‌آقانیا و فروتن همانند قرارداد سابق است.
 این در حالی است که تا امروز اصلا در کشتی چیزی به‌نام امتیاز تیم وجود نداشته که دریاچه به استقلال واگذار کند. طبق روال سال‌های اخیر هر اسپانسری با ارسال یک نامه می‌تواند آمادگی خود برای حضور در لیگ را اعلام کند. از طرفی سازمان لیگ به این سؤال پاسخ نداده که اگر امتیاز دریاچه به استقلال واگذار شده، حاج‌آقانیا و فروتن چطور با قائمشهری‌ها قرارداد ثبت کرده‌اند و پس از آن دوباره به تیم خودشان برگشته‌اند! در این شرایط شاید بهتر باشد عبدالمهدی نصیرزاده که ریاست سازمان لیگ کشتی را برعهده دارد به این سؤالات پاسخ دهد و از دلایل این نابسامانی‌ها در لیگ کشتی سخن بگوید؛ نابسامانی‌هایی که قبل از شروع مسابقات به اوج خود رسیده و مشخص نیست پس از شروع مسابقات قرار است چه اتفاقاتی رخ 
دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید