• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 16 شهریور 1399
کد مطلب : 109250
+
-

راهنمای خرید هدفون

   پیش از خرید هر هدفون، نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. شاید مهم‌ترین آنها مدل هندزفری و هدفون شما باشد. مدل طراحی و شکل هدفون‌های بازار بسیار متنوع است و می‌توانید با توجه به مدل گوش و سلیقه خود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید.
   هدفون داخل گوشی: این مدل از هدفون‌ها که به آنها ایرباد هم گفته می‌شود، به درون گوش شما راه پیدا می‌کنند. بنابراین اگر مجرای گوش شما چندان بزرگ نیست، هدفون‌های داخل گوشی به‌دلیل چسبیدن به گوش، گزینه‌های مناسبی هستند.
   هدفون رو گوشی: این هدفون با کمک طراحی نیم دایره‌ای، روی گوش‌های کاربر می‌نشیند. به‌دلیل سطح بزرگ اسپیکری که هدفون‌های رو گوشی دارند، گرچه گران‌تر هستند می‌توانید تجربه کیفی فوق‌العاده‌ای از آنها کسب کنید.
   هدفون دور گوشی: شاید هدفون‌های دور گوشی خانگی‌ترین محصولات بازار باشند. اسپیکر این مدل از هدفون‌ها به‌دلیل ابعاد بزرگی که دارند، دور گوش کاربر می‌نشینند، به همین دلیل ابعاد بسیار بزرگی دارند. بیشتر طرفداران هدفون‌های دور گوشی کاربران حرفه‌ای و افرادی هستند که دوست دارند تجربه بی‌نظیری داشته باشند.
   هدفون‌ها محدوده قیمتی متنوعی بین 100هزار تومان تا 4میلیون تومان و بیشتر دارند که بسته به نیاز و شرایط مالی می‌توانید یکی از برندهای شناخته‌شده را انتخاب کنید. 2مدل از هدفون‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که یکی مناسب‌ترین و کم هزینه‌ترین انتخاب و دیگری یکی از باکیفیت‌ترین و البته گران‌ترین انواع هدفون‌ موجود در بازار است.
   اگر تصمیم دارید با حداقل امکانات یکی از بهترین هدفون‌های داخل گوشی بازار را تهیه کنید شاید مدل 
RP-HJE120پاناسونیک همه نیازهای شما را تامین کند. این هدفون از میکروفون پشتیبانی نمی‌کند اما می‌توانید مدل میکروفون‌دار آن را هم خریداری کنید هر چند کیفیت صدای پایین‌تری دارد.
   بهترین هدفون داخل گوشی بازار که توانایی اتصال به همه تلفن‌های هوشمند و گجت‌ها را دارد هدفون سونی مدل
 WF-1000XM3 است که البته قیمتی در حدود 5میلیون تومان دارد. جنس پلاستیکی آن شاید در نگاه نخست ناامیدکننده باشد اما کیفیت بی‌مثالی دارد. بزرگ‌ترین مزیت این هدفون فناوری حذف نویز است که تجربه شنیداری بی‌نظیری برای شما به همراه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید