• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 12 شهریور 1399
کد مطلب : 109037
+
-

بورس بلندگو ومیکروفن

   از ابتدای محرم تا حوالی اربعین، تقاضای هیئت‌های عزاداری برای ابزار و ادوات مراسم این‌ماه نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر گرم‌شدن بازار انواع طبل، سنج، بیرق، زنجیر، پیراهن مشکی و علم و کتل، بازار انواع بلندگو، میکروفن و استریو نیز رونق می‌گیرد.
   اگر نیازمند خرید این اقلام با قیمت و کیفیت مناسب هستید، توجه داشته باشید که باید سری به راسته بازار فروش این محصولات در خیابان جمهوری واقع در محدوده پل حافظ تا خیابان مجاهدین اسلام بزنید.
   در این راسته بازار  از انواع بلندگو و استریو و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای و آماتور گرفته تا باندهای کوچک و بزرگ چندمتری با قدرت و کیفیت مختلف که اغلب وارداتی است، در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر آن در این بورس بلندگو و استریو قادر خواهید بود انواع میکروفن حرفه‌ای برندهای معتبر را خریداری کنید.
    از نظر قیمت نیز می‌توان محصولات عرضه‌شده در این راسته بازار را به‌دلیل مبدا قرارگرفتن این محل برای توزیع اقلام وارداتی صوتی و تصویری نسبت به مغازه‌های سطح شهر بهتر قلمداد کرد.
   به‌دلیل قرارگرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و زوج و فرد، شلوغی و ترافیک خیابان جمهوری و کمبود جای پارک، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خطوط مترو، تاکسی و اتوبوسرانی گزینه بهتری نسبت به استفاده از خودروی شخصی برای خرید از بورس بلندگو، میکروفن و استریوی خیابان جمهوری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :