• پنج شنبه 23 آبان 1398
  • الْخَمِيس 16 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 14
پنج شنبه 16 فروردین 1397
کد مطلب : 10900
+
-

خبرنگاران و طرحی به نام ترافیک

شکوفه موسوی|خبرنگار:

اگر همین الان به گروه‌های خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی سر بزنید، بحث دریافت آرم طرح ترافیک در یکان یکانشان داغ است. حالا داغ هم نباشد، اما هست! البته معلوم نیست اصلا خبرنگاران چه اصراری دارند برای کسب سهمیه طرح ترافیک؟ مگر خبرنگاران چه کار خاصی انجام می‌دهند که لایق طرح وزین ترافیک باشند؟ اصلا چه معنی دارد خبرنگار خودروی شخصی داشته باشد؟ مثلا چه اشکالی دارد خبرنگار به محل واقعه دیر برسد؟ چه می شود اگر خبرنگار کلا نرسد؟ تا جایی که ما به خاطر داریم همواره جلسات مهم بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته صورت گرفته. در بسیاری از نشست های خبری هم که اساسا خبری وجود ندارد. بیشتر فضای استفاده از آبمیوه و بیسکوییت است. یعنی مثلا شما هر هفته هم که به فلان جلسه در حوالی میدان بهارستان تهران و حومه بروید، اتفاق خاصی نسبت به هفته قبل رخ نمی‌دهد! می‌ماند رویدادهای ورزشی که آن هم بهتر است چیزی نگوییم! همین الان اگر روزنامه 10سال پیش را بیاوریم و تاریخ بالای صفحه را بپوشانیم، گویی به امروز تعلق دارد. نهایتش اسم آدم ها فرق کند و فلانی از فلان تیم به بهمان باشگاه رفته باشد. چرا که لیگ و دیگ و آش و کاسه در ورزش ما همان است که بود!  لذا همانطور که ملاحظه می‌کنید هرچه پیش می‌رویم به این می رسیم که اساسا نه تنها خبرنگاران نیازی به طرح ترافیک ندارند، بلکه سوال این است که ما اصلا چه نیازی به خبرنگار داریم؟ لذا در پایان از مسئولان ذیربط و بی ربط  برای اینکه ما را به این نتیجه مهم رساندند سپاسگزاریم و به نظرمان هفت خان برای رسیدن به ثبت نام طرح ترافیک کم است و شایسته است دوستان حداقل 17خان برای دستیابی به این مهم، پیش روی خبرنگاران قرار دهند تا حساب کار دست‌شان بیاید.

این خبر را به اشتراک بگذارید