• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 11 شهریور 1399
کد مطلب : 108922
+
-

با مردم

   جوی‌های آب قبل از فصل بارندگی، لایروبی شوند
جوی‌های آب در گوشه و کنار شهر خیلی کثیف و نیازمند لایروبی است. تازه این بخشی از جوی‌های آب روباز هستند که قابل رویت‌اند و احتمالا وضع جوی‌های سربسته از این بدتر باشد. همچنین شاخه‌های خشک تا پاییز نیامده باید هرس شوند وگرنه با هر باد و باران باعث دردسر می‌شود.
رضاپور از تهران

   سرگردانی مالکان مسکن مهر هشتگرد
بی‌نظمی عجیبی در سیستم اداری مسکن هشتگرد دیده می‌شود به‌طوری‌که اصلا مالکان نمی‌دانند تکلیف‌شان چیست! مثلا راهنمایی‌های اشتباه می‌کنند و بعدا معترض می‌شوند که دیر آمدید، واحدتان به دیگری واگذار شده؛ این در حالی است که خودشان اعلام کردند بعد از اینکه برایتان پیامک آمد، برای تحویل واحد مراجعه کنید! از سوی دیگر با این همه معضل مسکن، واحدها نیمه‌کاره رها شده و ما هر بار به امید تکمیل شدن ساختمان با هزار مشکل پول قرض  و رقم تقاضا شده را پرداخت می‌کنیم، اما مدتی بعد که برای سرکشی می‌رویم ساختمان به همان شکل سابق باقی مانده و هیچ پیشرفتی نداشته است.
از مالکان سرگردان مسکن مهر هشتگرد

   خدمات‌رسانی چندگانه دندانپزشکی‌ها در دوران کرونا 
به‌خاطر پیشگیری از آسیب‌های ویروس کرونا تشخیص داده شد بخش دندانپزشکی در مراکز درمانی تعطیل شود که البته بعدا مجددا فعال شد. پس از بازگشایی، هر واحد دندانپزشکی یک سری خدمات ارائه می‌کند و خدمات‌رسانی‌ها یکسان و برابر نیست. در بعضی جاها فقط کشیدن دندان انجام می‌شود در برخی دیگر فقط پرکردن و بعضی همچنان تعطیل است. مگر ابلاغیه و دستورالعمل‌ها یکسان نیست که این چندگانگی شکل گرفته است؟
احمدی از تهران

پاسخ مسئولان

طرح ضربتی مبارزه با موش‌ها در منطقه6 ادامه دارد
روابط عمومی منطقه6 شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان موش‌ها و جانوران موذی در منطقه برای شهروندان، ایجاد مشکل کرده است؛ در ستون با مردم روز 9مردادماه پاسخ داده است: ضمن تقدیر از دغدغه این شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند: طبق نظر کارشناسان معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ، اجرای طرح ضربتی مبارزه با موش‌ها با توجه به شیوع کرونا و برخی احتمالات درخصوص انتقال بیماری از طریق حیوانات موذی نسبت به جلوگیری از افزایش جمعیت آنها در حال انجام است. در این طرح نسبت به مسدود‌سازی‌ منافذ ورودی و خروجی مراکز تجمع، پاکسازی محل‌های حضور و انتخاب محل‌های مناسب جهت طعمه‌گذاری و استفاده از مؤثرترین سموم جهت از بین بردن جمعیت این موجودات موذی اقدام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید