• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 10 شهریور 1399
کد مطلب : 108814
+
-

مأمور فداکار تسلیم مرگ شد

مأمور فداکار تسلیم مرگ شد


مامور کلانتری قلهک که هنگام اجرای حکم تخلیه قصد داشت با فداکاری جان مستأجری که دست به خودسوزی زده بود را نجات بدهد به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه شنبه گذشته درحالی رخ داد که ستوان دوم پرویز کرم‌پور مأمور اجرا در کلانتری قلهک به همراه دادورز و نماینده دادستان برای اجرای حکم تخلیه به آپارتمانی حوالی قلهک رفتند. مرد مستأجر که 51ساله بود و به همراه پسرش زندگی می‌کرد وقتی آنها را مقابل آپارتمان دید و متوجه شد صاحبخانه حکم تخلیه گرفته است، برای اعتراض به حکم، مقابل واحد و کنار آسانسور روی خودش بنزین ریخت. بعد کبریت را از جیبش درآورد که خودش را بسوزاند. مأمور فداکار با دیدن این صحنه از پشت سر او را در آغوش گرفت و با صحبت او را آرام کرده و کبریت را از مرد مستأجر گرفت. پس از آن به داخل خانه رفت تا برای مرد مستأجر یک لیوان آب بیاورد. مرد مستأجر ناگهان فندکی که داخل جیبش بود بیرون آورد و خودش را آتش زد.
او همانطور که شعله‌های آتش زبانه می‌کشید وارد آپارتمان شد. مأمور فداکار با دیدن او تلاش کرد که آتش را خاموش کرده و او را نجات بدهد اما به‌دلیل اینکه لحظاتی قبل‌تر مرد مستأجر را در آغوش گرفته بود که اجازه ندهد خودش را بسوزاند، لباس‌های خودش نیز آغشته به بنزین شده بود. همین باعث شد لباس‌هایش گر بگیرد و با این حال تلاش می‌کرد آتش خودش و مرد مستأجر را خاموش کند. شاهدان هم به کمکشان شتافتند و لباس‌هایشان را از تنشان خارج کردند و به اورژانس زنگ زدند. هردو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند اما مرد مستأجر روز بعد فوت شد و مأمور فداکار با سوختگی 60درصد به آی‌سی‌یو انتقال یافت. تلاش برای نجات مأمور پلیس آغاز شد اما وی به‌دلیل شدت صدمات و سوختگی روز پنجشنبه ششم شهریور‌ماه به کام مرگ رفت و نامش در لیست شهدای پلیس ثبت شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید