• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 10 شهریور 1399
کد مطلب : 108771
+
-

بورس تایپ و ترجمه

  اگر برای امور تحصیلی مانند انجام تحقیقات، نوشتن پایان‌نامه یا به‌دلیل نوع شغل خود نیازمند تایپ یا ترجمه مطلب هستید، توجه داشته باشید که در راسته بازار ترجمه و تایپ خیابان انقلاب، روبه‌روی دانشگاه تهران، علاوه بر خرید کتاب‌های درسی یا غیردرسی، می‌توانید از این نوع خدمات نیز استفاده کنید.
  می‌توان این راسته بازار را پاتوق محصلان به‌خصوص دانشجویانی دانست که روزانه برای امور دانشجویی خود مانند تایپ، ترجمه، تحقیق، فتوکپی و تکثیر مراجعه می‌کنند. علاوه بر آن در این راسته بازار انواع کتاب‌و سی‌دی‌ آموزشی و کمک‌آموزشی به مشتریان عرضه می‌شود.
  توجه داشته باشید که به‌دلیل تعدد مغازه‌ها و رقابتی بودن فضای ارائه خدمات تایپ، کپی، ترجمه و... قیمت ارائه اینگونه خدمات در راسته بازار انقلاب به‌مراتب پایین‌تر از خدمات ارائه شده در سایر نقاط شهر تهران است. از نظر کیفیت نیز این خدمات با کیفیت بهتری به متقاضیان عرضه می‌شود.
  قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و  کمبود جای پارک و احتمال جریمه شدن به‌دلیل پارک خودرو شخصی‌تان در این محدوده از جمله نقاط منفی این راسته بازار محسوب می‌شود اما دسترسی آسان به بورس ترجمه و تایپ انقلاب از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص اتوبوس‌های تندرو و تاکسی، این نقطه ضعف را کم‌رنگ‌تر کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید