• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 6 شهریور 1399
کد مطلب : 108738
+
-

نکته بازی


آقا دیگر حماسی‌اش نکنید

تراکتور با پیروزی بر نفت مسجدسلیمان به فینال جام حذفی راه پیدا کرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به‌دست آورد. تنها اتفاقی که می‌توانست تراکتور را از کسب سهمیه محروم کند، قهرمانی نفت مسجدسلیمان بود. طبیعی است که مجموعه تراکتور از این پیروزی خوشحال باشد، اما لحن ساکت الهامی، سرمربی این تیم طوری است که انگار تیمش با  8بازیکن قهرمان جام‌جهانی شده: «خیلی تنها بودیم، اما بازیکنان ما شرافت را معنا کردند و با دست خالی به موفقیت رسیدند.» دست خالی؟ تراکتور؟ خب، البته قرمزها در یک ربع پایانی 10نفره شدند، اما زدن این حرف‌ها بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان بی‌پول و بی‌مهره خیلی بامزه است. شایان ذکر است؛ تراکتور در مراحل قبلی موفق به شکست پاس همدان، نود ارومیه و مس کرمان شده و از این مسیر به فینال رسیده است.



کمی نگرانت شدیم دانیال

در شرایطی که همه از انتقال ناگهانی دانیال اسماعیلی‌فر به سپاهان شوکه بودند، محسن فروزان مسئولیت این انتخاب را بر عهده گرفت و مدعی شد دانیال تحت مشورت‌های او راهی این تیم اصفهانی شده است. طبیعتا اسماعیلی‌فر حق انتخاب داشته و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما این بخش از داستان که مشاور او یکی مثل فروزان بوده، کمی نگران‌کننده است؛ یعنی راستش وقتی به رزومه خود محسن نگاه می‌کنیم، حتی یک انتخاب درست هم نمی‌بینیم؛ از حضور در استقلال و آن ماجراها تا سیاه‌جامگان و راه‌آهن ته جدولی و البته تراکتور که واقعا شاه‌بیت همه غزل‌های فروزان بود. در لیست تیم‌هایی که محسن عوض کرده، 80درصد باشگاه‌ها یا منحل شده‌اند، یا اسم عوض کرده‌اند یا در دسته‌های پایین‌تر هستند. شما اما بد به دلت راه نده دانیال جان، امیدواریم مشورت‌های فروزان از تصمیماتش بهتر باشد.


عجب اسم برازنده‌ای

کمتر کسی در جهان چنین اسم برازنده‌ای دارد؛ نامی کاملا مطابق با شخصیت. در مورد محمدرضا ساکت حرف می‌زنیم؛ کسی که ناگهان خبر مدیرعاملی‌اش در باشگاه سپاهان منتشر شد؛ یعنی گویا در فدراسیون و تیم ملی دیگر چیزی برای ویران کردن باقی نمانده بود؛ بنابراین دبیرکل سابق فدراسیون به حوزه باشگاهی برگشت. اصلا همین عبارت «دبیرکل سابق» که ما استفاده کردیم، در هر دو مورد ابهام دارد. ماموریت استاد در تهران تمام شد و رفت و ما آخرش نفهمیدیم ایشان تا کی دبیرکل فدراسیون بود؟ و اگر رفته بود، چطور در تصاویر متعدد کنار مارک ویلموتس دیده شده است؟ خب، اگر او نقشی در حضور مربی بلژیکی داشته، چطور بازخواست نشده و نه‌تنها این اتفاق نیفتاده، بلکه به این سرعت یک پست ارشد در سپاهان گرفته است؟ خوبی‌اش هم این است که آقای ساکت، کلا ساکت است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید