• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 3 شهریور 1399
کد مطلب : 108489
+
-

با مردم

با مردم












بسته‌های بهداشتی ویژه کنکور به چابهار نرسید
بسته‌های بهداشتی که عنوان کردند بین داوطلبان کنکور توزیع می‌شود اصلا به چابهار نرسید که توزیع بشود. در روز کنکور هر کسی خودش ماسک و اسپری داشت و اگر مثلا لازم می‌شد کسی به‌دلیل خیس شدن ماسک از عرق آن را تعویض کند ماسکی در حوزه‌های کنکور نبود  و اعلام می‌کردند که بسته بهداشتی به ما نرسیده است که بخواهیم به شما بدهیم.
جعفری از چابهار 

   خبری از واریز افزایش حق مسکن کارگران نیست
مدام از افزایش حق مسکن کارگران خبر می‌دهند ولی خبری از اجرای آن نیست. نکته دیگر اینکه افزایش رقم 100هزار تومانی آنقدر نیست که این میزان درخصوص آن اطلاع‌رسانی شود؛ درثانی در حقوق دریافتی مرداد‌ماه که خبری از این افزایش ناچیز هم نبود.
کرم پور از تهران 

   رفتار بهداشتی اصفهانی‌ها نگران‌کننده است
به محض اینکه آمار مرگ‌ومیر روزانه ناشی از کرونا مثلا 10نفر کاهش پیدا می‌کند رفتار بهداشتی مردم اصفهان عادی می‌شود و گویی اصلا کرونایی در کار نبوده است. این روزها عده زیادی را می‌توان در گوشه و کنار شهر و بازار دید که بدون هیچ ماسکی و بدون رعایت هیچ مورد بهداشتی با بچه‌های کوچک و کهنسالان در سطح شهر تردد می‌کنند. مسئولان این مرحله را باید کنترل کنند تا به موج سوم نرسیم.
محسنی از اصفهان 

   مردم به احترام کادر درمان در تعطیلات سفر نروند 
اینکه دریا در این شرایط بحرانی ناشی از کرونا هنوز هم قربانی می‌گیرد بسیار عجیب‌تر از همیشه است. ما که 7‌ماه است در خانه حبسیم و حتی خواهر و برادر خود را ندیده‌ایم متحیریم که مردم چه اندازه سفر می‌روند که حالا در خبرها می‌خوانیم فلان جوان در دریا غرق شد. واقعا از مردم تقاضا داریم در تعطیلات پیش رو به احترام همه پزشکان و کادر درمانی که جانشان کف دستشان است و امثال ما که ماه‌هاست به‌خاطر خودمان و دیگران رعایت می‌کنیم و سفت وسخت مراقب جلوگیری از شیوع کرونا هستیم، در خانه بمانند تا آمار مرگ‌ومیر به خط صفر برسد؛ حتی اگر این وضع چندین‌ماه دیگر ادامه یابد.
خلیلی از تهران 

   رتبه‌بندی بازنشستگان آموزش و پرورش در مهر98 چه شد؟
افرادی که در نیمه اول سال۹۸ به بازنشستگی می‌رسیدند، احکام آنها دقیقا در تاریخ یک مهر سال۹۸ صادر شد درحالی‌که قانون مصوب ابلاغی رتبه‌بندی فرهنگیان نیز دقیقا در یکم مهرماه ابلاغ شد. بنابراین این افراد در زمان اجرای قانون رتبه‌بندی بازنشسته محسوب می‌شدند اما رتبه‌بندی شامل آنها نشد. درنتیجه این ناهماهنگی تعداد زیادی از بازنشستگان فرهنگی در این تاریخ در محاسبه پاداش خدمت دچار زیان شدند. طبق قوانین موجود، افراد بازنشسته در این مقطع یکی از حالت‌های شاغل و بازنشسته را دارند و حالت سومی برای آنها وجود ندارد. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به اصلاح این وضعیت و جبران خسارت این عده اقدام عاجل کنند.
رضایی از کرج 

  علت واریز ناقص حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد‌ماه چیست
سال به‌ماه پنجم رسید هنوز هم اما و اگرهای حقوق بازنشستگان حل نشده است. مگر قرار نبود طرح همسان‌سازی‌ اجرا شود و شامل بازنشستگان تامین اجتماعی هم باشد چرا این اقدام صورت نگرفت و این چه رویه‌ای است که سر بازنشستگان درآورده‌اند. تا کی قرار است با اعصاب و روان افرادی که صادقانه جوانی و سرمایه مالی‌شان را در اختیار تامین اجتماعی گذاشته‌اند بازی شود؟
سبزعلی از کرج 

این خبر را به اشتراک بگذارید