• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 2 شهریور 1399
کد مطلب : 108398
+
-

نکته بازی

تشر یحیی جواب داد
پرسپولیس در هفته آخر لیگ نوزدهم بالاخره نخستین پیروزی‌اش را بعد از تثبیت قهرمانی جشن گرفت. آنها که بازی با نساجی و ذوب‌آهن را با یک مساوی و شکست پشت سر گذاشته بودند، در بازی با گل‌گهر سیرجان هم در نیمه اول 2 گل خوردند. به‌نظر می‌رسد بین 2 نیمه همان بازی بود که یحیی گل‌محمدی در رختکن حسابی به پرسپولیسی‌ها تلنگر زد. در نتیجه پرسپولیس در نیمه دوم ۳ گل به تیم سیرجانی زد، هرچند در ثانیه‌های آخر گل تساوی را دریافت کرد. بعد از این بازی، یحیی روی اینستاگرامش عکسی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد و نوشت: «نتایج وقتی از راه می‌رسند که بهانه‌ها را کنار بگذارید.» ظاهرا این تشر مجازی کار خودش را کرد؛ چرا که سرخ‌ها از دقیقه اول تا ۹۰ یک نمایش کاملا برتر مقابل سایپا ارائه دادند.

واقعا فنی نبود؟
بعد از کرونا کلا هر کسی که از کمربندی اصفهان رد شد، یک پنالتی از شایان مصلح گرفت. 2خطای پنالتی او در مسابقات لیگی و حذفی برابر استقلال، باعث نخستین استعفای عمر امیر قلعه‌نویی شد؛ هرچند انصافا هر دو پنالتی کمی شبهه‌دار بود. او البته در بازی اول یک گل به‌خودی هم زد. شایان در مسابقه آخر لیگ برابر پیکان هم یک پنالتی دیگر داد تا اصفهانی‌ها برد را با مساوی عوض کنند. بدون این پنالتی، سپاهان بالاتر از تراکتور روی پله چهارم قرار می‌گرفت و شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی پیدا می‌کرد. آدم وقتی این همه شاهکار را می‌بیند، یاد واکنش شایان مصلح بعد از قرار گرفتنش در لیست مازاد پرسپولیس در ابتدای فصل می‌افتد: «احساس می‌کنم حذف من فنی نبود.» مطمئنی فنی نبود؟ آن هم در رقابت با انصاری و نادری ملی‌پوش؟

غلامپور وارد می‌شود
حسین حسینی حتی در بازی یکطرفه استقلال با شاهین بوشهر هم ترک عادت نکرد و یک گل راه دور بد خورد. اگر گل میری از نساجی واقعا استثنایی بود و ضرب و زاویه فوق‌العاده‌ای داشت، ضربه میلاد صارمی از شاهین فاقد چنین ویژگی‌هایی به شمار می‌آمد. او یک شوت معمولی زد که حتی توپ به‌دست حسینی هم خورد، اما وارد دروازه شد. تا لحظه تنظیم این مطلب هرچه منتظر شدیم مصاحبه بهزاد غلامپور را در مورد عملکرد خارق‌العاده حسینی بخوانیم، خبری نشد، اما بعید نیست آقا بهزاد قبل از داربی وارد گود شود و همان حرف‌های غلوآمیز همیشگی را در مورد شاگردش بزند. حسینی یک سال است دارد گل بد می‌خورد و غلامپور یک سال است فقط توجیه می‌کند. به خدا مربیگری غیر از پریدن روی کول این و آن، جنبه‌های دیگری هم دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید