• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 2 شهریور 1399
کد مطلب : 108344
+
-

بورس فروش آکواریوم


     اگر علاقه‌مند به نگهداری انواع ماهی در منزل هستید یا به اقتضای شغل‌تان نیازمند خرید آکواریوم و سایر ملزومات نگهداری آبزیان هستید، بهتر است سری به راسته بازار فروش این اقلام در خیابان جمهوری اسلامی، چهارراه استانبول، روبه‌روی ساختمان پلاسکو بزنید.
      گرچه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو کسب و کار کسبه این راسته بازار را از سکه انداخت، اما هنوز هم در بین مغازه‌های موجود در این راسته بازار جای کمی برای فروش ماهی‌های رنگی کوچک و ملزومات مورد نیاز برای نگهداری انواع آبزی وجود دارد.
      در این راسته بازار انواع پمپ آب و لوله و اتصالات آن، غذای ماهی و سایر آبزیان، سنگ‌های تزیینی، تور و... با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می‌شود. از نظر قیمت نیز محصولات عرضه شده در این راسته بازار نسبت به مغازه‌های سطح شهر تهران مناسب‌تر است و از آن مهم‌تر می‌توانید از این راسته بازار انواع ملزومات مورد نیاز برای نگهداری ماهی و آبزیان در منزل را به‌طور یکجا خریداری کنید.
      در راسته بازار آکواریوم روبه‌روی ساختمان پلاسکو انواع آکواریوم ماهی‌های آب شیرین که قیمت بسیار پایین‌تری دارند، با پمپ هوا، فیلتر کف، شن، نور، بخاری و سایر تجهیزات ویژه عرضه می‌شود. آکواریوم هر چند وقت یک‌بار باید پاکسازی و آب آن تعویض شود تا از بو گرفتن و منتشر شدن بوی نامطبوع آن در فضای محل نگهداری جلوگیری و ازتلف شدن احتمالی ماهی‌ها به ‌دلیل زندگی در محیط نامناسب جلوگیری شود، می‌توانید اقلام مورد نیاز برای انجام این کار را نیز از این راسته بازار خریداری کنید.
      قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و کمبود شدید جای پارک ازجمله نقاط منفی این راسته بازار است، اما می‌توانید با استفاده از خطوط مترو، اتوبوسرانی و تاکسی به‌راحتی به این راسته بازار رفت‌وآمد و اقلام مورد نیاز برای نگهداری ماهی های زینتی را خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :