• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 1 شهریور 1399
کد مطلب : 108284
+
-

جنجال نخستین دیالوگ مسی و کومان

طبق اخبار غیررسمی، ستاره آرژانتینی به سرمربی جدید تیم گفته فصل بعد خودش را در بارسا نمی‌بیند، برخی اما می‌گویند او جایی نخواهد رفت

جنجال نخستین دیالوگ مسی و کومان

طرفداران بارسلونا از فردای شبی که تیمشان با 8گل از بایرن‌مونیخ شکست خورد و تحقیر شد، هیچ لحظه خوشی نداشته‌اند. حتی اخراج کیکه ستین و اریک آبیدال و بازگشت رونالد کومان به نیوکمپ هم خوشحالشان نکرده. بسیاری از آنها معتقدند که هیچ‌کدام از این تصمیمات برای نجات تیم محبوبشان کافی نیست.
نگرانی‌ها پنجشنبه‌شب بیشتر هم شد. برخی منابع نزدیک به بارسلونا خبر دادند که لیونل مسی تصمیمش برای جدایی را با مسئولان تیم در میان گذاشته است. فوق‌ستاره آرژانتینی که تعطیلاتش را رها کرده بود تا با رونالد کومان درباره آینده‌اش حرف بزند، به سرمربی جدید گفته که فصل بعد خودش را در نیوکمپ نمی‌بیند.ساعتی بعد از این خبر جنجالی، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی و بارسلونا شروع شد. برخی معتقدند با توجه به بند فسخ 700میلیون دلاری، مسی سخت بتواند بارسلونا را پیش از پایان قراردادش در سال‌2021 ترک کند. گروهی دیگر می‌گویند او اگر نخواهد بماند، ‌باشگاه با رقمی به‌مراتب پایین‌تر، رضایتنامه‌اش را صادر خواهد کرد. کسانی که کومان را از نزدیک می‌شناسند، بر این باورند که هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارد. شایعات می‌گوید سوارز، اومتیتی و ویدال قطعا در لیست فروش خواهند بود. برخلاف شایعاتی که در ساعات بعد از شکست برابر بایرن به گوش می‌رسید، بعید نیست پیکه، بوسکه و سمدو فصل آینده هم در تیم بمانند.از فن‌ده‌بیک (آژاکس) و اینالدوم (لیورپول) و ممفیس دپای (لیون) به‌عنوان بازیکنانی یاد می‌شود که احتمالا با کومان به بارسلونا اضافه می‌شوند. در کنار آنها جذب لاتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان هم همچنان از اهداف بارسا خواهد بود. سرمربی جدید در نخستین اظهارنظرها از تغییر پست دی‌یانگ و گریزمن گفته است: «گریزمن وینگر نیست. او نیار دارد جایی بازی کند که کل دوران فوتبالی‌اش را بازی کرده است. فرانکی را هم در بارسا در موقعیتی دیدم که هیچ‌وقت دوست ندارم در چنین پستی قرار بدهم. وقتی روی بازیکنی پول زیادی سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید او را در پست خودش بازی بدهید. فرانکی باید هافبک دفاعی باشد.»با این همه، به‌نظر می‌رسد لیونل مسی همچنان این تغییرات را کافی نمی‌داند. گفته می‌شود او ترجیح می‌دهد بارتومئو از ریاست باشگاه کناره‌گیری کند؛ اتفاقی که بعید است پیش از انتخابات 15مارس 2021 (25اسفند 99) بیفتد.
برخی تصور می‌کنند تهدید به رفتن، بخشی از پروژه مسی برای تغییرات گسترده در بارسلونا خواهد بود. او دوست دارد فصل آینده کنار نیمار بازی کند، اما شاید حق با مدیربرنامه‌های نیمار باشد که می‌گوید احتمال اینکه ستاره برزیلی در بارسلونا همبازی مسی شود، کمتر از احتمال رفتن مسی به پاری‌سن‌ژرمن است.علاوه بر پاریس، از منچسترسیتی و اینترمیلان به‌عنوان دیگر مقصدهای احتمالی لیونل مسی 33ساله نام برده می‌شود. با این همه کم نیستند کسانی که معتقدند مسی فوتبالش را در بارسلونا به پایان خواهد برد. آنها به خبرهایی استناد می‌کنند که می‌گوید نخستین ملاقات مسی و کومان اگرچه ناامیدکننده شروع شده، اما پایان خوبی داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید