• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 1 شهریور 1399
کد مطلب : 108269
+
-

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک را با پاساژ ونک اشتباه نگیرید؛ چرا که خیابان ونک مرکز خرید دیگری با نام پاساژ ونک هم دارد. این مرکز خرید در سال1370 در دو طبقه ساخته شده و 120واحد تجاری دارد. مرکز خرید ونک با داشتن مساحت 8هزار متری، پاساژ نسبتا بزرگی ‎به‌شمار می‌آید.
   ازآنجا‌ که این مرکز خرید در تقاطع دو خیابان واقع شده برای ورود به آن دو در ورودی درنظر گرفته شده است. یکی از درهای آن در خیابان ونک است که به طبقه دوم راه دارد و درِ دیگر در خیابان کار و تجارت قرار گرفته است که به طبقه اول پاساژ می‌رسد.
  در طبقه همکف مرکز خرید ونک که ورودی آن از خیابان کار و تجارت است، اغلب فروشگاه‌ها لباس‌های مجلسی زنانه با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌کنند. سایر فروشگاه‌ها در زمینه کیف و کفش، لباس عروس، روسری و مانتو، بدلیجات، طلافروشی و عطرفروشی فعال هستند.
  در طبقه دوم دکه‌های فروش کفی طبی کفش، بدلیجات و قاب موبایل در سمت چپ ورودی قرار دارند؛ همانجایی که راهروی اتصال دو طبقه اول و دوم قرار دارد.
  برای مراجعه به مرکز خرید ونک، با هر وسیله نقلیه‎ای اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو می‌توانید خود را به میدان ونک برسانید و از آنجا با کمی پیاده‌روی در خیابان زیبای ونک به این مرکز خرید خواهید رسید. همچنین اگر قصد دارید از خودروی شخصی استفاده کنید، از طریق بزرگراه کردستان به خیابان پردیس بروید و پس از کمی پیاده روی می‌توانید به راحتی به مرکز ونک خرید برسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید