• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 15 فروردین 1397
کد مطلب : 10805
+
-

برچسب‌های تبلیغاتی نازیبا

منطقه 10

 نصب برچسب‌های تبلیغاتی روی در و دیوار خانه‌ها به‌ویژه در محدوده خیابان هاشمی افزایش یافته و نمای بصری محله را نازیبا کرده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم. 

محمد کاظمی ـ ساکن خیابان هاشمی

پاکسازی برچسب‌ها انجام می‌شود

پاسخ مسئول

تبلیغات روی معابر شهر و در منازل به جز اماکنی که شهرداری آنها را مجاز شناخته براساس ماده 92 قانون شهرداری‌ها ممنوع است و عاملان آن به‌عنوان تعدی‌کننده به حقوق عمومی و قانون محسوب می‌شوند که در مرحله اول تذکر و بعد جریمه به همراه دارد. پاکسازی این برچسب‌ها از در منازل به‌صورت روزانه و هفتگی با صرف وقت و هزینه بسیار در حال انجام است. 
امیر رشیدی‌ـ معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه 10





افزایش بار ترافیکی در خیابان نیروی هوایی

منطقه 13


 خیابان 30 متری نیروی هوایی یکی از شریان‌های اصلی و معابر پر‌ تردد منطقه است که همواره ترافیک سنگینی دارد. این مسئله موجب سختی و کندی‌‌ تردد خودروهای عبوری در این محور شده است. اهالی روزانه وقت زیادی را در ترافیک این خیابان می‌گذرانند. مسئولان فکری به حال ترافیک این خیابان کنند. 
پارسا طاهری صراف-ساکن خیابان نیروی هوایی


اصلاح هندسی 30 متری نیروی هوایی

پاسخ مسئول

طرح اصلاح هندسی به متراژ 600‌‌متر برای‌‌ تردد ایمن و آسان و افزایش رضایتمندی شهروندان در خیابان 30 متری نیروی هوایی انجام می‌شود. با این کار،‌ تردد خودروهای عبوری و گره‌های کور ترافیکی در این خیابان کمتر می‌شود. 
سید رضا تربت‌جو، معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار منطقه13





سایه ناامنی بر بوستان سهند

منطقه 18


 بوستان سهند در محله نوروزآباد منطقه 18، محل تجمع معتادان و کارتن‌خواب‌ها شده و نگهبانی بوستان هم بسیار ضعیف عمل می‌کند. شاید بهتر است بگویم که توانایی برخورد با شمار زیاد معتادان را ندارد. نیروی انتظامی و شهرداری باید دست به دست هم دهند تا این مشکل حل شود. 
نصرالله فرجی‌آذر، دبیر شورایاری محله نوروزآباد 


ناامنی در باغ‌های اطراف بوستان

پاسخ مسئول

 مشکل اصلی بوستان سهند وجود مزارع کشاورزی در اطراف آن است که فضا را برای رفت‌وآمد و پنهان شدن معتادان مناسب کرده است. شهرداری این بوستان را برای تفریح و تفرج شهروندان راه‌اندازی کرده و تعداد گشت‌های نیروی انتظامی هم در این محدوده زیاد است ولی تا زمانی که مزارع کشاورزی در این محله‌ها وجود دارند، حفظ امنیت کار بسیار دشواری خواهد بود. 
سعید بختیاری، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18





حفاظت از تالاب عشق‌آباد

منطقه 20


 حفظ تالاب عشق‌آباد درشهرستان ری به‌عنوان استراحتگاه پرندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دخالت‌های انسانی در این تالاب می‌تواند حیات‌گونه‌های مختلف پرندگان را به خطر بیندازد. از این‌رو مسئولان برای حفظ و حراست از این زیستگاه که یکی از مراکزمهم توریستی شهرری محسوب می‌شود توجه بیشتری داشته باشند. 
حسین صادقی‌کیا از شهروندان منطقه


گشتزنی انجام می‌شود

پاسخ مسئول

تالاب عشق‌آباد مالکیت خصوصی دارد. با این حال مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری با گشت و پایش مستمر در حوزه استحفاظی ضمن بررسی وضع تالاب از هرگونه صید و شکار غیرمجازجلوگیری می‌کنند. 
زهره عبادتی‌ـ رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان ری

این خبر را به اشتراک بگذارید