• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 26 مرداد 1399
کد مطلب : 107702
+
-

بورس لوازم بهداشتی


     خرید روشویی و وسایل و لوازم حمام و دستشویی یکی از کارهایی است که به‌دلیل تنوع فراوان مدل‌ها و برندها دیگر به‌سادگی گذشته نیست. این روزها انواع مختلفی از وسایل حمام و دستشویی و روشویی در طرح‌ها و سایزهای گوناگون طراحی و ساخته شده و شما می‌توانید متناسب با نیاز، سلیقه، بودجه و فضایی که در اختیار دارید مدل‌های مختلفی از این کالاها را انتخاب کنید.
      در مناطق مختلف شهر تهران چندین راسته بازار برای خرید لوازم روشویی وجود دارد. در خیابان‌های فرجام و بنی‌هاشم در شرق تهران، ملاصدرا در مرکز و سعدی و زمزم در جنوب تهران  لوازم بهداشتی و ساختمانی و تمام وسایل مورد نیاز دستشویی و حمام را با تنوع گسترده می‌توان پیدا کرد اما بورس خرید این وسایل در غرب تهران خیابان آیت‌الله کاشانی است.
       در راسته بازار لوازم بهداشتی و ساختمانی آیت‌الله‌کاشانی، تعداد زیادی از فروشگاه‌ها تنوع بالایی از اجناس به‌روز بازار، متریال‌ها، طرح‌ها و نقشه‌های متنوع لوازم دستشویی، حمام و روشویی را عرضه می‌کنند تا جایی که ممکن است برای انتخاب به دردسر بیفتید.
       خیابان آیت‌الله‌کاشانی یکی از مهم‌ترین بازار‌های تهران است که تقریباً در آن تمام تجهیزات ساختمان‌سازی‌ پیدا می‌شود. اگرچه این بازار در غرب تهران واقع است ولی می‌تواند مشتریان پر و پاقرصی از سراسر تهران داشته باشد. خیلی‌ها در سراسر تهران مغازه‌های آیت‌الله‌کاشانی را مکان معتبری به جهت خرید لوازم ساختمانی می‌شناسند.

این خبر را به اشتراک بگذارید