• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 22 مرداد 1399
کد مطلب : 107428
+
-

مجتمع خورشید خاوران


     خورشید خاوران یکی از پاساژهای لوکس و شیک محدوده جنوب شرقی تهران و یکی از مراکز خرید عمده این منطقه از پایتخت شناخته می‌شود که در آن می‌توان انواع برند مطرح در حوزه پوشاک، کیف و کفش و طلا و بدلیجات را پیدا کرد.
      این مجتمع در 6طبقه احداث شده که طبقه ششم آن به فروشگاه‌های طلا و جواهر اختصاص دارد. برندهای تخصصی و مطرح کیف وکفش پیش از ممنوعیت واردات و تحریم در این مجتمع نمایندگی داشتند و کالاهای اصلی خود را عرضه می‌کردند.
      دوسه سالی می‌شود که واردات پوشاک به کشور ممنوع شده و بسیاری از برند‌های خارجی دیگر در داخل کشور نمایندگی رسمی ندارند. با این حال امروز هم می‌توان در این پاساژ انواع کالا خارجی را پیدا کرد و گفته می‌شود قیمت اجناس نیز در این مجتمع از برخی نقاط دیگر تهران کمتر و منطقی‌تر است.
      این پاساژ این روزها البته به‌دلیل کرونا به شلوغی گذشته نیست اما هر سال این بازار جشنواره‌ای با جوایز ویژه هم برگزار می‌کند و به مشتریان و خریداران در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای جایزه می‌دهد.
      این پاساژ در محدوده طرح ترافیک نیست و می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خودتان برای خرید به آنجا مراجعه کنید و مطمئن باشید برای یافتن جای پارک با مشکل مواجه نمی‌شوید. این مجتمع دارای 2طبقه پارکینگ، پله‌برقی در تمام طبقات و 2 آسانسور است.
      در این مرکز خرید امکانات تفریحی مثل رستوران خورشید و سفره‌خانه سنتی در طبقه هفتم پاساژ دایراست که البته به‌دلیل شیوع کرونا خدمات‌دهی در این مراکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود انجام می‌شود.
     این مجتمع تجاری در سه‌راه افسریه، ابتدای بزرگراه امام رضا(ع) قرار دارد و ساعت کار عادی آن مثل دیگر پاساژهای تهران بین 10صبح تا 10شب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید