• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 16 مرداد 1399
کد مطلب : 107016
+
-

با مردم

   دوچرخه‌سواری در پارک لاله ساماندهی شود
اخیرا شمار دوچرخه‌سواران در پارک لاله افزایش داشته است که باعث سلب آسایش عابران پیاده شده است و دیگر نمی‌توان با آرامش خاطر و آسودگی در این پارک زیبا قدم زد. اغلب این دوچرخه‌سواران هم رعایتی نسبت به حال پیاده‌ها ندارند و با سرعت تمام می‌رانند که گاهی باعث اتفاقات ناگوار نیز می‌شود. مسئولان یا محل دیگری برای دوچرخه‌سواران درنظر بگیرند یا لاین‌های مخصوص دوچرخه در این پارک طراحی کنند.
شفیعی از تهران 

  علت مسمومیت مردم محمدآباد گرگان را اعلام کنند
درحالی‌که همه شواهد نشان می‌دهند ورود فاضلاب  به‌علت شکستگی لوله در خیابان راه‌آهن گرگان باعث آلودگی آب 700نفر از اهالی روستای محمد‌آباد شده مسئولان همچنان در حال تکذیب هستند. هرچند که حال اهالی با گذشت یک هفته از این جریان رو به بهبود رفته است اما نپذیرفتن خطا و تکذیب مداوم موضوع و اینکه مردم کرونا گرفته‌اند و از این دست مسائل فقط مردم را به مسئولان بدبین‌تر می‌کند. اگر مسئولان خطا را بپذیرند و عذرخواهی کنند قطعا از میزان دلخوری‌ها کاسته می‌شود.
عباس‌زاده از گرگان 

   در این شرایط گیردادن برای کارت ملی به چه معناست
درحالی‌که مسئولان اعلام می‌کنند فعلا امکان چاپ کارت ملی برای آن دسته از هموطنان از 2سال قبل میسر نبوده است چگونه برخی سازمان‌ها و ارگان‌ها اصرار دارند که برای ارائه خدمات حتما کارت ملی ارائه شود؟ آیا این منصفانه است که اینگونه در این شرایط بحرانی کرونا مردم را دنبال یک تکه کاغذ سرگردان کنند.
صدری از تهران 

  اشکالات هسته بورس واقعا غیرقابل تحمل شده است
اشکالات هسته بورس معاملات که مدتهاست دچار مشکلات جدی است و پاسخگوی خیل عظیم معامله‌گران آنلاین نیست به‌جای بهتر شدن هر روز وضعیت بدتری پیدا می‌کند و بر مشکلات آن افزوده می‌شود. در روز چهارشنبه این مشکلات آن قدر جدی بود که اغلب کارگزاری‌ها با پیامک از کاربران خود عذرخواهی کرده و آنان را دعوت به صبوری می‌کردند. اینکه معامله‌گر حتی نتواند آخرین سود و زیان خود را ببیند دیگر شاهکاری است که فقط از ضعف زیرساخت‌ها و نبود مدیریت‌ها برمی‌آید.
نظری از قم

   خسارات سنگین قطع برق در چهارراه جمهوری
قطع برق در چهارشنبه هشتم مردادماه خسارات زیادی به برق مراکز خرید واقع در این محدوده به‌خصوص شانزه‌لیزه وارد کرد که هزینه رفع مشکل آن از جیب کسبه پاساژ پرداخت شد که به هیچ وجه منصفانه و عادلانه نیست. از مسئولان تقاضای تجدید نظر و رسیدگی داریم.
ستاری از کسبه چهارراه جمهوری تهران

   مراجع در مورد اختلاس‌ها و احتکارها حکم و فتوای فراگیر دهند
از مراجع تقلید توقع داریم در مورد اختلاس‌ها، احتکارهایی که کشف می‌شود و نیز نابسامانی‌های اقتصادی کنونی فتوا صادر کنند تا محکومیت عاملان این اعمال قبیح قطعی‌تر و سریع‌تر باشد.
قادری از قم 

  خاموشی بخشی از بزرگراه امام رضا (ع)
روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل گردنه تنباکویی تا پاکدشت سال‌هاست خاموش است و شب‌ها با توجه به تردد ماشین‌های سنگین بسیار خطرناک است لطفا رسیدگی شود.
مظفری از پاکدشت

   ساخت وسازهای تربت حیدریه؛ معطل مهندسین ناظر
اکثر مالکین ساختمان‌های تربت حیدریه که به‌دنبال ساخت‌وساز هستند، دارای املاکی با متراژهای پایین هستند و همین موضوع باعث شده که مهندسین ناظر که دائم پروژه‌های چند هزار متری در دست نظارت دارند، رغبتی به پذیرش اینگونه ساختمان‌ها با متراژ پایین نداشته باشند. سؤال اینجاست که در تربت حیدریه که هم‌اکنون نهایت مجوز تا ۷طبقه صادر می‌شود و هر طبقه هم حداکثر ۳۰۰متر دارد که مجموع آن 2هزار متر هم نمی‌شود ما مالکان خرد چگونه می‌توانیم توقع مهندسین ناظر مبنی بر سفارش پروژه بالای 2هزار متر را برآورده کنیم؟ اکنون مدتهاست که مالکین ساختمان‌هایی با متراژ پایین در شهر تربت حیدریه سرگردان و بلاتکلیف می مانند و بعد از چند‌ماه معطلی مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف به مهندسین ناظر غیربومی برای نظارت بر ساختمانشان می‌شوند.
محمدی از تربت حیدریه 

   آب زحمات برنجکاری صومعه‌سرا را با خود برد
بارندگی‌های سنگین چند روز اخیر زحمت چندماهه کشاورزان برنجکار را با خود برد و امید چندانی به برداشت محصول در این وضعیت نیست. مسئولان به داد شالیکاران گیلان و مازندران برسند.
مومنی از فومن

  هنوز وقت بازگشایی مساجد  دزفول نشده است
مسئولان اعلام کردند که باتوجه به بازگشت وضعیت سفید در خوزستان و همزمان با دهه ولایت، بازگشایی مساجد و برپایی نماز جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است که به‌نظر می‌رسد این مجوز عجولانه است و هرچقدر هم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود که نمی‌شود، باز هم خطرساز و عامل شیوع بیماری کرونا خواهد بود.
شبیری از دزفول

   بی‌کیفیت‌ترین مسکن‌ها را در هشتگرد ساختند
ساخت واحدهای مسکن مهر باتوجه به‌وجود تعداد بالا در یک بلوک و نداشتن موجودی متقاضیان در بی‌کیفیت‌ترین شکل ممکن انجام شد. هم‌اکنون مسکن‌های تحویلی حتی کابینت و شیر آب و کلید پریز هم ندارند و راه‌پله‌ها و پارکینگ آنها هنوز مملو از نخاله ساختمانی است، در ساخت سازه واحدها و در بکارگیری مواد لازم دقت کافی نشده و اغلب شاهد ترک خوردن بناهایی هستیم که این روزها تحویل می‌شوند.
قهرمانی از هشتگرد 

این خبر را به اشتراک بگذارید