• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 13 مرداد 1399
کد مطلب : 106716
+
-

بورس آکواریوم نواب

  آکواریوم ‌بازی شاید در این روزهای کرونا، بهترین گزینه برای سرگرم کردن بچه‌ها در منزل باشد. اغلب ماهی‌های آکواریومی قیمت بالایی دارند ولی اگر بتوانید یکی‌ دو ماهی زیبا و یک آکواریوم کوچک مهیا کنید، چند ساعت در طول روز بچه‌ها را سرگرم کرده‌اید. ضمن اینکه ماهی، تمیزترین حیوان خانگی است.
  اگر وقت و حوصله و مهارت کافی برای نگهداری آبزیان در منزل را دارید برای خرید انواع ماهی و ملزومات آن باید سری به بورس آکواریوم نواب واقع در بزرگراه نواب صفوی، میدان جمهوری اسلامی بزنید.
  نواب، بورس آکواریوم‌فروشان و ماهی‌های آب شور و شیرین در تهران است و برای رسیدن به این محل از میدان جمهوری که به سمت جنوب نواب بروید، مغازه‌های آکواریوم فروشی را می‌بینید که در دو طرف خیابان نواب وجود دارد.
  در این راسته بازار چند ده مغازه ماهی‌فروشی با ظاهری متفاوت وجود دارد که هر کدام در زمینه تخصصی خود فعالیت می‌کنند. بعضی از مغازه‌ها توزیع‌کننده و عمده‌فروش بوده و قیمت‌های آنها نسبت به بقیه پایین‌تر است.
  همچنین در این راسته بازار می‌توانید انواع تجهیزات آکواریومی مانند آکواریوم‌های شیشه‌ای و طلقی، پمپ‌های هوا، فیلتر، بخاری، گل و گیاه مصنوعی و انواع غذای خشک ماهی را تهیه کنید.
  برای راه‌اندازی یک آکواریوم مناسب باید ابتدا ابعاد مناسب آن برای منزل‌تان را پیدا کنید.معمولا آکواریوم با طول 60سانتی‌متر، ارتفاع 50سانتی‌متر و عمق 30سانتی‌متر ابعاد مناسبی دارد. بعد از تهیه آکواریوم باید نسبت به خرید فیلتراسیون قوی اقدام کنید. فیلترهای موجود در بازار همگی چینی بوده و در سه نوع داخل آبی، سقفی و سطلی عرضه می‌شود که قیمت انواع داخل آبی و سقفی آن بنابر نوع و کیفیت متفاوت است.
  با توجه به قرار گرفتن راسته بازار نواب درست در خط مرز محدوده طرح زوج و فرد سابق یا طرح کاهش فعلی و مشکلات تامین جای پارک در این راسته بازار به‌نظر می‌رسد استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی بهترین گزینه برای خرید انواع ماهی و آکواریوم و لوازم جانبی آن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید