• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 13 مرداد 1399
کد مطلب : 106661
+
-

فوتبال ایران

   عبور پرسپولیس از سپاهان و نفت
پرسپولیس که در حال حمله به تمامی رکوردهاست، این هفته رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ نوزدهم را هم از آن خود کرد. این رکورد تا هفته گذشته در اختیار سپاهان و نفت مسجدسلیمان بود که 15بازی ابتدایی خود را در این فصل بدون باخت پشت سر گذاشتند و نخستین شکست آنها در بازی شانزدهم رقم خورد. رکورد 15هفته شکست‌ناپذیری این دو تیم تا همین هفته پابرجا بود تا اینکه پرسپولیس در مقابل نساجی شانزدهمین بازی بدون شکست خود را نیز پشت سر گذاشت. پرسپولیس آخرین‌بار در هفته یازدهم به نفت مسجدسلیمان باخته بود.

   2برد فرهاد، برای نخستین‌بار
تیم استقلال برای نخستین‌بار در دوران فرهاد مجیدی توانست 2 برد متوالی در لیگ برتر به‌دست بیاورد. آبی‌پوشان در زمان حضور استراماچونی روی نیمکت به رکورد 7پیروزی متوالی هم رسیده بودند که بهترین رکورد فصل جاری است. بعد از تیم استراماچونی، پرسپولیس هم 2بار به این رکورد رسیده اما در کسب هشتمین پیروزی ناکام مانده است. با این حال از زمان روی کار آمدن مجیدی استقلال نتوانسته بود 2بازی متوالی را در لیگ ببرد تا اینکه بالاخره تیم مجیدی توانست پارس‌جنوبی و سپاهان را مغلوب کند.

   بازی ویسی با اعداد سه‌رقمی
تیم پیکان تحت هدایت عبدالله ویسی کاملا تغییر شکل داده و کم‌گل‌ترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد. تا چند هفته قبل پیکان زیاد گل می‌زد و زیاد گل می‌خورد. اما این تیم در هفته‌های پایانی به بازی‌های بسته روی آورده و هر 3بازی اخیرش بدون گل مساوی به پایان رسیده است. پیکان در 4هفته اخیر 4بار کلین‌شیت کرده، درحالی‌که پیش از آن طی 23هفته فقط 3کلین‌شیت داشت. دقایق گل نخوردن این تیم تحت هدایت عبدالله ویسی حالا به 435دقیقه رسیده که ششمین رکورد برتر لیگ نوزدهم در این زمینه است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید