• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 13 مرداد 1399
کد مطلب : 106608
+
-

تصاویر افشا شده از موبایل تاشوی 5G موتورلا

تصاویر افشا شده از موبایل تاشوی 5G موتورلا

موتورلا یکی از معدود شرکت‌هایی است که در کنار سامسونگ و هوآوی قصد فروش تلفن‌های هوشمند تاشو را دارد. از بین تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند تاشوی موتورلا، صفحه نمایش بیرونی و دوربین بزرگ‌تر آن خودنمایی می‌کند. به گزارش گیزموچاینا، این موبایل تاشوی ریزر که قرار است در سال‌جاری میلادی عرضه شود، مجهز به فناوری اینترنت 5G خواهد بود، البته ممکن است شیوع ویروس کرونا در زمان عرضه آن تغییر ایجاد کند.
از ماه‌ها قبل مشخصات این دستگاه و رندرهای آن فاش شده بود اما اکنون تصاویری از آن توسط یک سرمایه‌گذار چینی منتشر شده است و به‌ نظر می‌رسد لنوو (شرکت مادر موتورلا) آن را در یک مهمانی شام برای سرمایه‌گذاران نمایش داده است.
از تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد نمایشگر بیرونی دومین موبایل تاشوی موتورلا کمی بزرگ‌تر و دوربین دستگاه نیز برجسته است. در کنار این موارد، هیچ حسگر اثر انگشتی در قسمت پایینی دستگاه دیده نمی‌شود. پیش‌بینی می‌شود موتورلا ریزر تاشو نمایشگر او ال‌ای‌دی 6.2اینچی، دوربین پشتی ۴۸ و دوربین سلفی ۲۰مگاپیکسلی، ۲۵۶گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۵میلی‌آمپری داشته باشد.
مدت‌ها بود شایعه رونمایی از یک تلفن هوشمند تاشو در سال2020 با قابلیت اتصال 5G از سوی شرکت موتورلا در خبرها منتشر می‌شد. خبرهایی نیز درباره مشخصات این گوشی به بیرون درز کرده بود که حالا تصاویر منتشر شده آن خبرها را تأیید می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید