• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 12 مرداد 1399
کد مطلب : 106484
+
-

شوفاژ و پکیج طالقانی


     خرید خارج از فصل، یکی از بهترین شیوه‌های خرید اقتصادی است. محصولات فصلی مثل انواع وسایل گرم‌کننده یا خنک‌کننده، انواع لباس‌های فصلی و دیگر اقلامی که در زمان‌های مشخصی از سال بازار گرم‌تری دارند، طبیعتا در زمان‌هایی از سال بازارشان راکد است و خرید این کالاها در این زمان‌ها، هم از نظر خلوتی بازار و هم از لحاظ قیمت، عقلانی‌تر و اقتصادی‌تر است.
       یکی از این کالاها شوفاژ و پکیج است که در این گرمای طاقت‌فرسای مردادماه کمتر کسی به فکر خرید آن می‌افتد. اما اگر برای خانه یا محل کار جدیدتان به این اقلام احتیاج دارید، وقت آن است که به خیابان طالقانی بروید. در راسته شوفاژ، پکیج و رادیاتور خیابان طالقانی، واحدهای بزرگ و کوچک بسیاری خدمات فروش و پس از فروش این اقلام را به مشتریان ارائه می‌دهند.
      در این راسته انواع شوفاژ و پکیج دیواری و زمینی در برندهای مختلف بوتان، ایران‌رادیاتور، ایساتیس، گلدیران و دیگر برندها، از سوی نمایندگی‌های معتبر این شرکت‌ها عرضه می‌شود. مزیت‌ خرید از نمایندگی‌ها این است که خریدار می‌تواند پیش از خرید از انواع محصولات قابل عرضه توسط برند مورد نظر اطلاعات کافی دریافت کند و با آگاهی از اینکه چه محصولی با توجه به شرایط، برای او مناسب‌تر است و کدام محصول قیمت مناسب‌تر و کاربری بهتری دارد، خرید خود را انجام دهد. با خرید از نمایندگی، خریدار می‌تواند از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز به شکل مطمئن‌تری برخوردار شود.
      برای خرید از راسته شوفاژ و رادیاتور طالقانی باید بدانید که این منطقه در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و برای رفتن به این محل و انتخاب کالای مورد نظر بهتر است از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید. بورس شوفاژ و پکیج طالقانی، در خیابان طالقانی، از خیابان سعدی شمالی تا سه‌راه طالقانی امتداد دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه متروی طالقانی است. البته از ایستگاه فردوسی هم می‌توانید برای رسیدن به این راسته استفاده کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید