• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 12 مرداد 1399
کد مطلب : 106479
+
-

نکاتی برای خرید ظرفشویی


     نخستین موضوع در خرید ماشین ظرفشویی ظرفیت آن است. اگر خانواده‌ای کم‌جمعیت هستید، رفت‌وآمد زیادی ندارید و استفاده‌های گاه‌به‌گاه دارید، ظرفشویی ۱۸ اینچی برای شما مناسب است. اما برای خانواده‌های پرجمعیت و پرمصرف، ماشین استاندارد ۲۴ اینچی انتخاب بهتری است.
       برای انتخاب بهتر و اقتصادی‌تر باید انواع این ماشین‌ را بشناسید. ظرفشویی‌های استاندارد، فقط چرخه‌های اصلی شست‌وشو را دارند و قیمتشان مناسب‌تر است. ظرفشویی‌های با استاندارد بالا طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های متعدد ارائه می‌دهند و قیمت بالاتری دارند و ظرفشویی‌های کوچک که متناسب با فضای محدود طراحی شده‌اند، بسیاری از ویژگی‌های ظرفشویی‌های بزرگ را ارائه می‌دهند، اما به‌دلیل حجم کم، قیمت‌های مناسبی دارند.
       میزان مصرف انرژی موضوعی مهم در تمام لوازم‌برقی خانگی است. هنگام خرید، ماشینی را انتخاب کنید که مصرف انرژی آن پایین باشد. بعضی از ظرفشویی‌ها مجهز به سیستم سنجش میزان مصرف آب هستند که این ماشین‌ها را می‌توان گزینه خوبی برای خرید دانست.
      قفسه‌های بزرگ و جادار هم یکی از موارد مهم در خرید محسوب می‌شود. حتما ماشینی را انتخاب کنید که قفسه‌های جادار داشته باشد. این ظرفشویی‌ها به شما امکان شست‌وشوی ظروف بزرگ مانند قابلمه را می‌دهند. البته ظرفشویی‌های جدیدی به بازار آمده‌اند که قفسه‌های متحرک دارند و شما به‌راحتی می‌توانید آنها را به دلخواه جابه‌جا کنید.
     ماشین‌های ظرفشویی استیل نسبت به نوع پلاستیکی، در برابر حرارت بالا مقاوم هستند، فرایند شست‌وشو را با کمترین صدا انجام می‌دهند و پاکسازی بهتری دارند. البته این ظرفشویی‌ها از مدل‌های پلاستیکی موجود در بازار گران‌تر هستند.
      مهم‌ترین برنامه‌های ظرفشویی، شست‌وشوی سبک، منظم، سنگین و تنظیمات اقتصادی است. این برنامه‌ها در تمام ماشین‌های ظرفشویی وجود دارند، اما اگر به دنبال برنامه‌های جدید شست‌وشو مانند خشک‌کن، بخارشوی و ضدعفونی‌کننده هستید، هنگام خرید از فروشنده بخواهید ماشین‌هایی با این ویژگی‌ها را معرفی کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید