• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 11 مرداد 1399
کد مطلب : 106424
+
-

خرید در ضد‌سرقت

   اگر به‌دنبال خرید در ضد‌سرقت برای کاهش احتمال ورود غیرمجاز به منزل یا محل کارتان هستید با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار که غالبا از کشورهای ایران، ترکیه و چین است و رنگ‌بندی و ساختار آن، باید به نکاتی توجه کنید.
   توجه کنید که در وهله نخست هدف تمامی خریداران در‌های ضد‌سرقت، ایجاد امنیت است و شرکت‌های سازنده تلاش می‌کنند در‌های ضد‌سرقتی بسازند که حین داشتن امنیت فوق‌العاده بالاتر نسبت به درهای معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند.
   در ابتدا تصمیم بگیرید که قرار است چقدر برای خرید در ضد‌سرقت هزینه کنید. سپس با توجه به بودجه خود، سعی کنید دری را که بالاترین ضریب امنیت دارد، انتخاب کنید. یادتان باشد که یک در ضد‌سرقت ارزان‌قیمت نیز به شرط انتخاب درست می‌تواند گزینه مناسبی باشد. بنابراین پایین‌بودن قیمت درضد‌سرقت لزوماً به‌معنای کیفیت پایین آن نیست.
   لازم است در ضد‌سرقتی که انتخاب می‌کنید، وزن مناسبی داشته باشد. زیادبودن وزن در نشان‌دهنده استفاده از اسکلت فلزی باکیفیت در ساختار آن است. معمولا وزن تقریبی یک درضد‌سرقت باکیفیت از ۹۰کیلوگرم پایین‌تر نیست.
  هنگام خرید دقت کنید لولاهای در حتماً پنهان یا دست‌کم از فضای بیرون خانه مشخص نباشد و جنس لولاها کیفیت خوبی داشته باشد. با توجه به وزن بالا لازم است بیش از دو لولا برای این درها درنظر گرفته شود تا بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.
   برای خرید این نوع درها، بهترین قفل را انتخاب کرده و به ضخامت و جنس فلز چهارچوب، ضخامت ورق چهارچوب (بیش از ۱,۵ میلی‌متر) و وجود جوش کامل در همه بخش‌ها توجه کنید. از نظر رنگ نیز در ضد‌سرقت را متناسب با فضای خانه خود انتخاب کنید.
   گرچه انتخاب جنس روکش در ضد‌سرقت سلیقه‌ای است اما باید متناسب با فضای نصب درباشد اما درصورتی که محل نصب در معرض اشعه خورشید و یا رفت‌‎وآمد زیاد باشد، باید روکشی انتخاب شود که مقاومت خوبی داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید