• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 11 مرداد 1399
کد مطلب : 106416
+
-

درگیری مرگبار زن و شوهر در مرکز روانپزشکی


زن و شوهری که از کارکنان یکی از بیمارستان‌های روانپزشکی تهران بودند در محل کارشان با یکدیگر درگیر شدند و دعوای آنها پایان تلخی را رقم زد.
به گزارش همشهری، ساعت 20:30شامگاه چهارشنبه گزارش درگیری خونین در یکی از مراکز روانپزشکی به مأموران کلانتری 173تهران اعلام شد و گروهی از مأموران برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که درگیری میان 2نفر از کارکنان مرکز روانی و در حیاط این مرکز رخ داده است. آنها زن و شوهر بودند و زن 45ساله و مرد 50ساله، هردو در بیمارستان روانی مشغول به‌کار بودند. مرد سوپروایزر بیمارستان و زن کمک‌بهیار بود. این زوج در درگیری زخمی شده بودند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند اما مرد 50ساله بر اثر شدت ضربات و جراحت جانش را از دست داد. زن اما زخمی شده بود که تحت درمان قرار گرفت. او در تحقیقات گفت: من و همسرم مدت‌ها بود که بر سر برخی مسائل خانوادگی دچار اختلاف شده بودیم. مدام باهم دعوا می‌کردیم و روز حادثه هم بر سر این اختلافات درگیر شدیم.
وی ادامه داد: هردو همکاریم و در بیمارستان کار می‌کنیم. برای اینکه صدای دعوایمان را همکارانمان نشنوند به حیاط بیمارستان رفتیم اما متوجه شدم که شوهرم چاقو همراهش است. بحثمان که بالا گرفت او با چاقو به من ضربه زد و بعد اقدام به‌خودزنی کرد. وی در ادامه گفت: من ضربه‌ای به او نزدم و اصلا چاقویی همراهم نبود. شوهرم آنقدر عصبانی بود که در یک لحظه تصمیم هولناکی گرفت و اقدام به‌خودزنی کرد. من هم چون چاقو خورده و زخمی بودم نتوانستم مانعش شوم.
درحالی‌که این زن خودش را بیگناه می‌داند، بازپرس جنایی دادسرای شهرری برای او قرار قانونی صادر کرده و دستور تحقیق از همکاران این زوج و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته بیمارستان را صادر کرده تا مشخص شود که آیا اظهارات زن درباره مرگ شوهرش صحت دارد یا نه.

این خبر را به اشتراک بگذارید