• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 11 مرداد 1399
کد مطلب : 106412
+
-

دوئل عاشقانه در سعادت‌آباد

انتظامی
دوئل عاشقانه در سعادت‌آباد


رقابت عشقی 2 جوان در سعادت آباد به درگیری مسلحانه و مجروح شدن هر2 نفرشان منجر شد.
به گزارش همشهری، ظهر روز سه‌شنبه، هفتم مرداد‌ماه ساکنان یکی از خیابان‌های سعادت آباد که شاهد تیراندازی و درگیری بین سرنشینان 2 دستگاه خودروی سوناتا سفید و جک مشکی رنگ بودند با پلیس تماس گرفتند. در این درگیری مسلحانه 2 جوان  به سوی یکدیگر تیراندازی می‌کردند که هر 2 هدف گلوله قرار گرفتند. در این درگیری خونین، چند گلوله نیز به‌خودروهای پارک شده کنار خیابان اصابت کرد و در نهایت با گریختن طرفین، درگیری به پایان رسید.
دقایقی از این حادثه می‌گذشت که مأموران کلانتری 134شهرک قدس به محل حادثه رسیدند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که جوانی حدود 35ساله به نام سهراب به‌علت اصابت گلوله از ناحیه کمر و پا مجروح و به بیمارستانی در شمال غرب تهران منتقل شده است. او سرنشین سوناتا بود و مأموران در نزدیکی بیمارستان یک خودروی سوناتا را دیدند که آثار اصابت گلوله روی بدنه‌اش وجود داشت و مرد جوانی داخل آن بود. او به مأموران گفت که دوست سهراب است و بعد از تیراندازی وی را به بیمارستان رسانده است. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، از بیمارستانِ دیگری خبر رسید که مرد جوانی با اصابت گلوله مجروح و به آنجا منتقل شده است. نام وی خشایار و 34ساله و شواهد حاکی از آن بود که وی طرف دیگر درگیری سعادت آباد است.
ماموران در ادامه به بررسی سوابق سهراب و خشایار پرداختند و متوجه شدند هر 2 نفر از آنها از افراد سابقه‌دار، شرور و دارای سوابق متعدد در نزاع و درگیری هستند که بارها توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شدند. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که سهراب و خشایار دوستان یکدیگر بودند و چند روز قبل  سهراب به جشن تولد خشایار در فشم رفته بود، اما در جشن تولد، دختر مورد علاقه‌اش را با خشایار دیده و به همین دلیل با آنها درگیر شد. بعد از این درگیری بود که او با خشایار در سعادت آباد قرار دعوا گذاشت و در نهایت روز سه‌شنبه هر 2 نفر که مسلح به اسلحه کمری بودند به سوی یکدیگر تیراندازی کرده و هر 2 مجروح شدند. هم‌اکنون طرفین این درگیری مسلحانه در بیمارستان بستری هستند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
در همین حال، سردار حمید هداوند،جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش، امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند و با چنین اقداماتی، قاطعانه برخورد می‌شود. وی ادامه داد: در این پرونده ۶ متهم شناسایی و 3 نفر از عاملان اصلی این درگیری بازداشت شده‌ و تلاش برای دستگیری 3 نفر دیگر ادامه دارد. به گفته وی، همه افراد حاضر در درگیری، دارای سوابق کیفری بوده و در سال‌های گذشته نیز با یکدیگر درگیری داشته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید