• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106341
+
-

با مردم

   طبیعت را نباید اسیر بازی‌های فرصت‌طلبان کرد
در چند روز اخیر خبر وقف بخشی از دماوند افکار عمومی  جامعه به‌خصوص طبیعت دوستان و کوهنوردان را به هم ریخت. البته که در نهایت با تلاش‌های رسانه و پیگیری مردم این وقف باطل خواهد شد، اما از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم دست از سر طبیعت بردارند و آن را اسیر بازی‌های فرصت‌طلبانه برخی سودجویان به هر نامی نکنند. کیست که نداند وقف، موضوعی ارزشمند و ماناست اما نه برای قله دماوند که متعلق به همه مردم ایران و جهانیان است و قابل وقف نیست. این قبیل امور، طبیعت را به خشم می‌آورد.
بهادری از روستای جابن دماوند 

   موش‌های بزرگ در پیاده‌رو جولان می‌دهند
در جوی‌های کنار خیابان جمهوری و کارگر در محدوده چهارراه نصرت به سمت بلوار کشاورز موش‌های بزرگی به اندازه گربه در جوی‌های آب هستند که هیچ ترسی از عابران پیاده ندارند و در پیاده‌روها جولان می‌دهند. از مسئولان شهرداری تقاضا داریم موضوع برخورد با این موش‌ها را جدی بگیرند و فراتر از تله‌گذاری و طمعه‌گذاری عمل کنند. به‌خصوص در شرایط کنونی که حتما این موش‌ها می‌توانند عامل انتقال بسیاری از بیماری‌ها باشند.
اسکان از محله نصرت 

  خرید و فروش آشکار مواد ‌مخدر در شمیران نو
در میدان شهید پاکدامن شمیران نو منطقه4 ناحیه7 هر روز ده‌ها نفر که اغلب دارای سوابق کیفری هستند به‌طور گسترده و آشکار مواد‌مخدر و مشروبات الکلی خرید و فروش می‌کنند. وانت های دوره‌گرد هم با آنها همدست هستند ولی مأموران تا‌کنون حریف این فروشندگان خشن نشده‌اند، آیا فریادرسی هست؟!
فاطمیان از شمیران نو

   در مشهد کرونا نیامده است؟
رفتار شهروندان در مشهد به‌گونه‌ای است که یا کرونا نیامده یا بر آن فائق شده‌ایم. بسیاری از مردم بدون رعایت اصول ایمنی در شهر تردد می‌کنند و اتوبوس‌ها و مترو مملو از مسافر است. تاکسی‌ها هم کمتر رعایت کرده و اغلب همان 4مسافر را سوار می‌کنند. آنهایی هم که ماسک می‌زنند یا ماسکشان زیر چانه است یا مدام آن را دستکاری می‌کنند. بعدهم انتظار داریم کرونا در این شهر کنترل شود.
میررضا از مشهد

پاسخ مسئولان
خیابان سهیل نعمت‌آباد روزانه ترمیم آسفالت می‌شود

روابط‌عمومی منطقه19 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان آسفالت نامناسب خیابان سهیل در نعمت‌آباد در ستون بامردم روز 12تیرماه پاسخ داده است: «ضمن تشکر از درج مشکلات شهروندان محترم و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به اطلاع می‌رساند: در بازدید از این خیابان هیچ‌گونه خرابی آسفالت و چاله‌ای مشاهده نشده است، ضمن اینکه ترمیم آسفالت معابر محدوه این منطقه به‌طور روزانه در دستور کار حوزه فنی و عمرانی این منطقه قرار دارد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید