• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106330
+
-

نکته بازی

خب، چرا مطرح می‌کنی اصلا؟
این ماجرای شوخی عبدالرضا احمدی با قهرمانی پرسپولیس کشدار شده و حداقل در رسانه‌ها دیگر باید جمع شود. حالا که مجری شبکه یک پشیمان نیست، پرسپولیس هم می‌تواند شکایتش را دنبال کند و نتیجه بگیرد. این وسط فقط یک نکته مجهول باقی مانده؛ اینکه آقای مجری در تمام واکنش‌هایش بعد از اصل ماجرا، به مردم گیر داده که چرا به جای اینکه روی قیمت سکه و دلار و تورم مهارنشدنی تمرکز کنند، دنبال او راه افتاده‌اند؟ این یعنی از نظر آقای احمدی فوتبال یک چیز بی‌ارزش است که دارد ما را از مسیر اصلی گمراه می‌کند. خب برادر عزیز؛ اگر اینطوری است خود شما چرا از اول وارد این مبحث شدی؟ در مورد همان سکه و دلار حرف می‌ز‌دی و الان هم راحت زندگی‌ات را می‌کردی. توجه به فوتبال برای شما خوب است و برای مردم بد؟

روی خوب کسی دست گذاشتید
یک باشگاه دسته‌پنجمی در فوتبال اسکاتلند مشتری جدید آنتونی استوکس ایرلندی است. این تیم 2 بازیکن از لیگ برتر اسکاتلند خریده و الان هم دنبال مهاجم پیشین پرسپولیس است. ظاهرا مدیر باشگاه گفته قصد دارد تیمش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سطح اول فوتبال کشور برساند و به‌دنبال بستن بهترین تیم ممکن است. اتفاقا برای این پروژه به‌نظر می‌رسد استوکس بهترین انتخاب ممکن باشد. او علاوه بر توانایی‌های فنی‌اش که انصافا جای بحث ندارد، خیلی صبور و وفادار است و اصلا آفریده شده که یک تیم را از دسته پنجم به لیگ برتر برساند. شما استوکس را بخرید و مطمئن باشید تا آخر آخرش کنارتان می‌ماند. معرفت و وظیفه‌شناسی این پسر زبانزد است. عجله کن آقای مدیرعامل تیم دسته پنجمی؛ فورا در یک برنامه تلویزیونی گوشی‌ات را بردار و بگو: «الو، الو، اوکی کنید!»

خودتان یک جام بگیرید رفقا
کری خواندن، نمک فوتبال است و اینکه استقلالی‌ها در سالروز دومین قهرمانی آسیایی‌شان به رقیب دیرینه طعنه زدند، هیچ اشکالی ندارد. اصلا خیلی مواقع این کنایه‌ها موتور محرک به سمت پیشرفت‌های بیشتر است و شاید در صعود تاریخی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان با تنها 11بازیکن هم می‌شد رد پایی از انگیزه برای پایان دادن به این حسرت تاریخی را پیدا کرد. همه اینها سر جای خودش درست؛ اما خوب است نفراتی مثل میلاد زکی‌پور که با کلیدواژه «دو ستاره» کری می‌خوانند، خودشان هم یک جام برای استقلال بیاورند تا هواداران کمی خوشحال شوند. به هر حال این افتخار را قدیمی‌ها کسب کرده‌اند و دم‌شان هم گرم؛ وظیفه بازیکنان فعلی افزودن به جوایز باشگاه است. شما تلاشت را در زمین بکن و انحصار رقیب سنتی را تمام کن، خود هواداران بلد هستند چطور در اینستاگرام کری بخوانند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید