• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106306
+
-

مسابقه‌ی ویژه‌ی شماره‌ی 1000

یک حرف از هزاران

یک حرف از هزاران

گاهی فکر می‌کنیم زندگی پیش از دوچرخه چه‌شکلی بوده. پیش از آن‌که به مطلب و صفحه و نوجوان فکر کنیم، پیش از آن‌که منتظر باشیم تا پنج‌شنبه شود و دوچرخه بیاید... پیش از آن‌که با شما دوست شویم.
انگار همیشه دوچرخه بوده. شما بوده‌اید. اصلاً انگار هزار سال است که دوستیم، دوستانِ جان! چه‌قدر با هم حرف زده‌ایم. اندازه‌ی هزاااااار شماره...
اما هنوز که حرف‌هایمان تمام نشده!
اصلاً دوستانِ جان همین‌طوری‌اند. هزاران حرف دارند با هم، اما در میان هزاران حرف، فقط بعضی حرف‌ها اختصاصی است.  همان‌هایی که نمی‌شود به‌کسی گفت جز به دوستانِ جان!
یک حرف از هزاران حرف!
حالا، در هزارمین شماره‌ی دوچرخه دوچرخه منتظر حرف‌های شماست. منتظر آن یک حرف که فقط و فقط به دوچرخه می‌خواهید بگویید. درست مثل‌ متینا عروجی که یکی از همان دوستانِ جان است و شماره‌ی هزار دوچرخه را یادش بوده و این حرف‌ها به دوچرخه گفته:
طعم شیرین دویدن برای خریدن تو در صبح‌های پنج‌شنبه و ورق‌زدن صفحه‌های زیبایت هنوز زیر زبانم مانده است. «تو» زیباترین تجربه‌ی من از نوشتن هستی!
تو هزاربار چاپ شده‌ای. با هربار آمدنت ما را شگفت‌زده کرده‌ای. هزاربار قلب‌های ما با تو تپیده‌اند. هزاربار دلمان برایت غنج رفته. هزاربار با  تو جیغ زد‌ه‌ایم و... چه‌قدر خوب است بودن «تو»!
* مسابقه شماره‌ی هزار، برای همه‌ی نوجوان‌ها، همه‌ی دوستان دوچرخه و همه‌ی خبرنگارهای افتخاری همه‌ی دوره‌هاست و همه می‌توانند در آن شرکت کنند.
* مهلت شرکت در مسابقه تا 15 شهریورماه 1399 است.
* می‌توانید آثارتان را پست کنید یا به ای‌میل یا موبایل دوچرخه بفرستید.
صندوق پستی: 5446-19395
ای‌میل: docharkheh@hamshahri.org
موبایل:  09334121489

این خبر را به اشتراک بگذارید