• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 8 مرداد 1399
کد مطلب : 106248
+
-

بازار گل رضوان

  یکی از بهتریـــــن کارها برای سرگرم‌شدن در این روزهـــــــا، رسیدگی به گل و گیاه و باغچه است. آپارتمان‌نشین‌ها هم با توجه به فراوانی انواع گیاهان آپارتمانی، گزینه‌های زیادی برای طراوت‌بخشیدن به محیط زندگی‌شان دارند؛ پس اگر حیاط دارید یا ندارید، فرقی نمی‌کند، بهتر است یکی از این روزها با رعایت تمام نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سری به یکی از بازارهای گل تهران بزنید و برای شاداب‌کردن محیط خانه چند گلدان گل و گیاه بخرید.
   چند بازار بزرگ گل و گیاه در شرق و غرب شهر تهران وجود دارد که علاوه بر عمده‌فروشی برای گلفروشان، فروش جزئی هم دارند، اما بازار گل رضوان، تنها بازار گلی است که در مرکز تهران واقع شده و دسترسی به آن برای مردم مناطق مرکزی شهر آسان‌تر و سریع‌تر است.
   بازار گل رضوان با ســابقه‌ای سی‌ساله تمام خدمات مربوط به گل و درختچه‌های مناسب با فضاهای مختلف و همچنین لوازم جانبی گلکاری و درخت‌کاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازار می‌توانید بهترین گل‌های فصلی، گیاهان فضای باز و آپارتمانی، درختچه‌های زینتی، انواع خاک و کود و گلدان‌های متنوع را خریداری کنید و در کنار تمام اینها می توانید از مشاوره مهندسین کشاورزی، طراحان فضای سبز و متخصصان باغبانی، برای پرورش و نگهداری گل و گیاه به‌صورت صحیح و آسان بهره‌مند شوید.
   این بازار در بزرگراه رسالت(شرق به غرب)، روبه‌روی مصلی قرار دارد و شما می‌توانید از ورودی پارکینگ عمومی متروی مصلی وارد این بازار شوید. برای رفتن به این مرکز از متروی مصلی هم می‌توانید استفاده کنید. این بازار دارای صفحاتی در فضای مجازی هم هست و با جست وجوی نام این بازار می‌توانید انواع محصولات عرضه‌شده را در این صفحات ببینید و بدون حضور در محل، سفارش دهید.

این خبر را به اشتراک بگذارید