• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 8 مرداد 1399
کد مطلب : 106240
+
-

بازگشت قاتل از پای چوبه دار به احترام عید قربان

بازگشت قاتل از پای چوبه دار به احترام عید قربان


قاتل قرار بود در محوطه زندان رجایی شهر قصاص شود اما اولیای دم در واپسین لحظات دلشان به رحم آمد و حکم را به احترام عید قربان اجرا نکردند.
به گزارش همشهری، ‌دوازدهم آبان سال 89گزارش یک درگیری خونین حوالی کهریزک به پلیس اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسری 25ساله مقابل در خانه‌شان با فردی درگیر شده و چاقو خورده است. او برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل شدت جراحت جانش را از دست داد. با مرگ پسرجوان، پرونده جنایتی تشکیل شد و مأموران با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند قاتل را دستگیر کنند. متهم به قتل در بازجویی‌ها به قتل اقرارکرد وگفت: من و امیر (مقتول) بچه محل هستیم و از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شدیم و برای هم کری می‌خواندیم. تا اینکه چند وقت قبل خواهرم به من گفت که مقتول مزاحمش شده است.
وی ادامه داد: وقتی خواهرم این موضوع را به من گفت خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم با امیر در این‌باره حرف بزنم. روز حادثه به در خانه آنها رفتم و امیر را صدا زدم. او هم به مقابل خانه آمد و با یکدیگر درگیر شدیم.او به سمتم هجوم آورد و من هم برای اینکه او را بترسانم چاقویی به سمتش پرتاب کردم که به او برخورد کرد. وقتی خونین روی زمین افتاد از ترس فرار کردم تا اینکه دستگیر شدم.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه محاکمه و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. حکم صادر شده به تأیید قضات شعبه 20دیوان عالی کشور رسید و بعد از آن به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. متهم چند روز قبل در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت تا حکم اجرا شود.
طناب دار به گردن متهم آویخته شده بود و او با گریه و التماس از اولیای دم می‌خواست تا او را ببخشند. سرانجام اولیای دم در واپسین لحظات دلشان به رحم آمد و به احترام عید قربان که در پیش است حکم را اجرا نکردند و به قاتل مهلت 3ماهه دادند. به این ترتیب متهم به قتل از پای چوبه دار به زندان بازگشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید