• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 7 مرداد 1399
کد مطلب : 106141
+
-

با مردم

   پیامک‌های کلاهبردارانه عوارض آزادراهی 
چندی قبل پیامکی آمد مبنی بر اینکه می‌توانید عوارض آزادراهی را از طریق آدرسی که در پیامک بود بپردازید. بعد از ورود به سایت رقم اعلام شده برای عوارض را پرداختیم. اما بعد از آن دوباره پیامک آمد که عوارض را از طریق کانکس اتوبان بپردازید. چه‌کسی مسئول این وضعیت است و این پیامک‌ها را چه‌کسی می‌فرستد؟ 
احمدی از تهران 

   محصول رنجمان را به پایین‌ترین قیمت به واسطه می‌فروشیم
اکثر شالیزارهای مازندران امسال زیرکشت ارقام محلی نظیر طارم رفت. قیمت این محصول که تا قبل از برداشت تا کیلویی ۲۵هزار تومان بود اکنون در فصل عرضه و برداشت به سختی تا ۲۰هزار تومان می‌رسد و این وضعیت درحالی است که کشاورز آن را به قیمت پایین‌تر از نرخ کنونی باید توسط چرخه واسطه به فروش برساند.
بهرام‌پور از نوشهر

   همسان‌سازی،‌ شعاری بیش نیست 
با اضافه کردن 500هزار تومان کدام همسان‌سازی‌ صورت می‌گیرد که در بوق و کرنا کردند که انتظار 10ساله پایان یافت. بعد از اضافه کردن حقوق مصوب سال 99حقوق بنده به رقم 2میلیون و 50هزارتومان رسید. این بود وعده همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان؟
خجسته از تهران 

پاسخ مسئولان
دیوار بین خیابان 34و 36رفع خطر می‌شود

روابط عمومی منطقه6 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «وضعیت خطرناک دیوار ساختمان نوساز بین خیابان 34و 36» در ستون با مردم روز 1تیرماه پاسخ داده است: «درخصوص شکایت مطرح شده و انجام پیگیری ویژه توسط کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری منطقه6 با توجه به بازدید انجام شده از ملک فوق مشاهده گردید نسبت به ایجاد خسارت و ریزش در دیوار حد ملک جنوبی گردیده است و مالک نسبت به اخطارهای صادره توسط ناحیه بی‌توجه است، مقرر گردید طبق صورتجلسه کمیسیون رفع خطر نسبت به اخذ حکم قضایی توسط اداره حقوقی منطقه اقدام گردد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید