• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 7 مرداد 1399
کد مطلب : 106119
+
-

مراجعه کمتر به بوستان آب و آتش


مدیر روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد درباره آخرین وضعیت فعالیت این مجموعه با توجه به شیوع کرونا گفت: از تمام مجموعه‌های اراضی عباس آباد تنها فضاهای روباز این مجموعه مانند بوستان آب و آتش و طالقانی دایر هستند، اما با توجه به شیوع کرونا مردم تمایلی به حضور در این فضاها ندارند. ما نیز تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم و هر زمانی که ابلاغیه تعطیلی آنها به‌دست ما برسد، آنها را تعطیل می‌کنیم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میثم اخباری افزود: مجموعه‌های سالنی و بسته مجموعه اراضی عباس آباد به‌دلیل سالنی بودن فضای آنها مانند گنبد مینا برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان تعطیل هستند.
او در پاسخ به این سؤال که مجموعه اراضی عباس آباد چه تسهیلاتی برای غرفه‌داران این مجموعه که به‌دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند درنظر گرفته است؟ بیان کرد: از عید که فعالیت مجموعه اراضی عباس آباد با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی تعطیل شد، یک ریال از سهم درصد مجموعه اراضی عباس‌آباد از بهره‌برداران غرفه‌ها و مغازه‌ها گرفته نشده و هم‌اکنون نظارت روزانه و دقیق از نحوه حضور، فعالیت و خدمات رستوران‌ها و غرفه‌ها در حال اجراست.

این خبر را به اشتراک بگذارید