• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 6 مرداد 1399
کد مطلب : 106000
+
-

جزئیات شرکت در آزمون دکتری سال99 اعلام شد

از ماسک اجباری تا خود ارزیابی کرونا

کارت کنکور دکتری۹۹ امروز توزیع می‌شود

آزمون دکتری سال۱۳۹۹ پنجشنبه همین هفته، نهم مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز ۶مرداد می‌توانند به‌صورت اینترنتی کارت حضور در جلسه را دریافت کنند.
به‌گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه آزمون از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
 www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان است. داوطلبان آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. طبق این گزارش آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال۱۳۹۹ از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه ۹مرداد۹۹ در ۶۰شهرستان مختلف کشور آغاز می‌شود.
داوطلب لازم است برای اصلاح مورد یا مواردی که اطلاعات مندرج در کارت دارای مغایرت است را از طریق لینک مربوطه در سایت سازمان سنجش حداکثر تا تاریخ ۹مرداد۹۹ منحصرا به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.
سازمان سنجش آموزش کشور همچنین اعلام کرده است، آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰بهمن۹۸ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱شهریور۹۹ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰بهمن۹۸) یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱شهریور۹۹) خود تا تاریخ ۳۰بهمن۹۸ اقدام کنند.
این داوطلبان باید اصل گواهی تکمیل و تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰بهمن۹۸ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.
داوطلبانی که در مرحله ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۲۸تیرماه۹۹ به ارگان‌های مربوطه نیز مراجعه کنند.
تنها درصورت تأیید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌شود در غیر این صورت داوطلب با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل‌قبول نیست.
چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس است یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی ازجمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و... است ضروری است در ساعات مشخص شده روزهای سه‌شنبه ۷مرداد۹۹ و یا چهارشنبه ۸مرداد۹۹ شخصا ضمن همراه داشتن 2قطعه عکس ۴×۳ (که در سال‌جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکس‌دار به باجه‌های رفع نقص مراجعه و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.
همراه داشتن ماسک ۳لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.
همچنین امسال برای رعایت موازین بهداشتی، حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی ازجمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و... معذور هستند و داوطلبان نباید به‌غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی، وسایل اضافه دیگری به همراه داشته باشند و همراه داشتن تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
همچنین همه داوطلبان آزمون دکتری باید از روز سه‌شنبه ۷مرداد۹۹ به سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا به آدرس
 https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید