• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 6 مرداد 1399
کد مطلب : 105965
+
-

نکته بازی

رادوی ایرانی پیدا می‌شود؟
از زمانی که جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس قطعی شد، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرنوشت قفس توری سرخپوشان به‌وجود آمد. برخی می‌گفتند بوژیدار رادوشویچ فیکس خواهد بود و بعضی دیگر عقیده داشتند باشگاه برای فصل آینده دنبال یک گلر بزرگ خواهد رفت تا رادو دوباره روی نیمکت بنشیند. کادر فنی هم با توجه به حساسیت مسابقات پایانی فصل از اظهارنظر صریح در این زمینه خودداری می‌کرد. حالا اما داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در یک مصاحبه گفته این تیم برای فصل بعد دروازه‌بانی می‌خواهد که تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشد. این یعنی بوژیدار برای لیگ بیستم قطعا فیکس است؛ اما باید دید پرسپولیس یک گلر نیمکت‌نشین بی‌حاشیه پیدا می‌کند؟ یک رادوی ایرانی که اگر ماه‌ها بیرون نشست حوصله کند، به رقیبش احترام بگذارد و با هر گل تیم 50متر بدود. آیا چنین کسی پیدا می‌شود؟

الان نوبت تیم داوری است
بازی پارس‌جنوبی و استقلال قصه جالبی داشت. بار اول تیم میهمان از حضور در زمین سرباز زد. استقلال به جم نرفت و پارسی‌ها هم گفتند بازی باید 3 بر صفر به‌سود آنها اعلام شود. کمیته انضباطی اما حکم به تکرار مسابقه داد. در مرحله دوم، این بار جمی‌ها اعلام کردند حاضر نیستند مقابل استقلال قرار بگیرند. استدلال آنها هم این بود که برنامه بازی قبل از بررسی پرونده در کمیته استیناف تنظیم شده است. نهایتا اما کمیته استیناف تشکیل شد وحکم به تکرار بازی داد. به این ترتیب قرار است این مسابقه  امروز برگزار شود. ما اما به تیم داوری بازی توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهند و این‌بار آنها تهدید کنند که به زمین نمی‌روند. نوبتی هم که باشد نوبت شماست. عجله کنید دوستان؛ نشان بدهید شگفتی‌های لیگ ایران هیچ مرزی ندارد.

بازگشت به کشک؟
یعنی عالی است این علی‌آقای پروین. یک‌ماه پیش در مصاحبه‌ای به سبک خودش گفته بود خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال کشک است؛ بعد به جلسه با وزیر ورزش دعوت شد و در پایان نسبت به واگذاری سرخابی‌ها به‌شدت ابراز خوشبینی کرد. الان هم که یک هفته از آن ملاقات گذشته و اثرش از بین رفته، سلطان دوباره گفته: «خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در بلاتکلیفی قرار دارد.» او البته در همین مصاحبه دلایل ناراحتی‌اش را هم بروز داده است؛ اینکه از وزیر خواسته بخشی از سهام پرسپولیس را به پیشکسوتان بدهد، اما سلطانی‌فر جواب داده: «بروید از بورس بخرید.» لابد اگر سلطانی‌فر با واگذاری سهام سرخ‌ها به علی‌آقا و رفقا موافقت می‌کرد، الان بهترین وزیر دنیا بود. هرچند ما آخرش هم نفهمیدیم این چه توقعی است که برخی دوستان قدیمی برای تصاحب سرخابی‌ها دارند. واقعا چرا؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید