• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 4 مرداد 1399
کد مطلب : 105726
+
-

مرکز خرید پاسارگاد

  این روزها مسئولان بهداشتی کشور توصیه به در خانه ماندن می‌کنند تا بحران دوباره اوج گرفته کرونا فروکش کند و این توصیه را به‌ویژه برای بازارها و مراکز خرید باید بسیار جدی گرفت. اما در روزهای بعد از این بیماری، مراکز خرید قطعا از جذاب‌ترین محل‌های شهری شناخته می‌شوند، مخصوصا مراکزی که امکاناتی برای تفریح کودکان داشته باشند. مرکز خرید پاسارگاد یکی از آنهاست.
 پاسارگاد، یک مرکز خرید2طبقه است که بیش از ۲۶۰ واحد تجاری دارد. به جز پوشاک، انواع لوازم برقی و خانگی برند هم در آنجا عرضه می‌شود و مثل دیگر مراکز خرید، رستوران و کافی‌شاپ هم دارد. داشتن شهربازی کوچک و زمین اسکیت به علاوه پارکینگ رایگان از مزایای مرکز خرید پاسارگاد به‌حساب می‌آید.
  این مرکز خرید در سال۱۳۹۰ در ۲طبقه با زیربنایی بالغ بر ۵هزار مترمربع در غرب تهران احداث شد و با توجه به تعدد صنف‌های مشغول به‌کار تا حد زیادی نیاز‌های شهروندان محدوده اتوبان جلال‌آل‌احمد و یادگار امام(ره) را برطرف کرده است. پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی،محصولات آی‌تی، فرش، لوازم کادویی و تزئینی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم لوکس، بلوری و... ازجمله صنوف فعال مرکز خرید پاسارگاد هستند.
  مجاورت با فروشگاه شهروند صادقیه و همسایگی با میدان میوه و تره‌بار و زمین اسکیت ازجمله مزیت‌های این مرکز خرید است. دیگر مزیت آن را می‌توان واقع نبودن در محدوده طرح ترافیک عنوان کرد. این مرکز به‌راحتی با خودروی شخصی قابل دسترسی است اما اگر می‌خواهید با مترو به این مرکز بروید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه متروی صادقیه واقع در خط دو متروی تهران است.
  نشانی دقیق مرکز خرید پاسارگاد در غرب تهران، اتوبان جلال آل‌احمد، زیر پل یادگار امام است و ساعت کار این مرکز هم مثل دیگر پاساژها و مراکز خرید از 10صبح تا 10شب تعیین شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید