• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 2 مرداد 1399
کد مطلب : 105673
+
-

داماد مریوانی از قصاص گریخت


داماد جوان که در 28سالگی پدرزن خود را بر سر اختلافات خانوادگی در مقابل کلانتری 11شهرستان مریوان به قتل رسانده بود با گذشت اولیای دم از مجازات قصاص گریخت.
به گزارش همشهری، جنایتی که این مرد رقم زد در شهریور سال94 رخ داد. داماد جوان از مدتی قبل‌تر از آن با همسرش دچار اختلاف شده بود و این اختلافات تا جایی پیش رفته بود که پدرزنش راهی کلانتری شده و از او شکایت کرده بود. روز حادثه نیز داماد جوان به‌دنبال همین شکایت راهی کلانتری شده که در مقابل کلانتری با پدرزنش درگیر شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود.
به‌دنبال این جنایت تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه مدتی بعد وی بازداشت شد و به قتل پدرزنش اعتراف کرد. پرونده این جنایت به دادگاه فرستاده شد و داماد جنایتکار در سال97 محاکمه و به قصاص محکوم شد که این حکم مدتی بعد به تأیید دیوان‌عالی کشور نیز رسید. از همان زمان بود که شورای حل اختلاف شهرستان سنندج برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول وارد ماجرا شد. چندین جلسه مذاکره با خانواده مقتول برگزار شد و در نهایت اول تیر‌ماه امسال و با انجام شروط مدنظر خانواده مقتول، آنها حاضر به گذشت شدند و به این ترتیب داماد جنایتکار از مجازات قصاص گریخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید