• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 2 مرداد 1399
کد مطلب : 105671
+
-

پایان خوش گروگانگیری اوکراین با دستگیری گروگانگیر

پایان خوش گروگانگیری اوکراین با دستگیری گروگانگیر

مرد مسلحی که 20سرنشین یک اتوبوس را در شهر لوتسک اوکراین به اسارت گرفته بود، توسط پلیس دستگیر شد و همگی گروگان‌ها آزاد شدند.
این گروگانگیری روز سه‌شنبه در شهر لوتسک در شمال غرب اوکراین اتفاق افتاد و در جریان آن مردی که مسلح بود و ادعا می‌کرد مواد منفجره نیز همراه دارد 20سرنشین یک اتوبوس را به گروگان گرفت. او هیچ خواسته مشخصی از این گروگانگیری نداشت، اما این ماجرا چندین ساعت به طول انجامید و مرد مسلح در این مدت حاضر شد 3نفر از گروگان‌هایش را رها کند تا اینکه سرانجام مأموران امنیتی توانستند در عملیاتی او را دستگیر و گروگان‌ها را آزاد کنند.
آرسن آواکوف، وزیر کشور اوکراین با انتشار عکسی از گروگانگیر که بعد از بازداشت روی زمین دراز کشیده، دستگیری او را تأیید کرده است. گروگانگیر ماکسیم کریوش، ۴۴ ساله، اهل روسیه است و پلیس اوکراین می‌گوید سابقه محکومیت قبلی دارد. یکی از درخواست‌‌ها هنگام مکالمه تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین این بود که همه مردم را تشویق به دیدن فیلم ارسلینگز (زمینی ها) کند. این فیلم محصول سینمای هالیوود است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و درباره حقوق حیوانات است. تحقیقات از مرد گروگانگیر ادامه دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید