• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 2 مرداد 1399
کد مطلب : 105635
+
-

جدایی قلعه‌نویی؟ ما به شایعات توجه نمی‌کنیم

محمدرضا حسینی: سپاهان بحران داشت، قلعه‌نویی دوباره این تیم را مدعی کرد / بازی با پرسپولیس روی ذهن تیم ما تأثیر منفی گذاشت

امیرحسین اعظمی

سپاهان تا قبل از بازی برگشت برابر پرسپولیس امیدهای زیادی برای رسیدن به این تیم و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر داشت. اما عدم‌حضور در این بازی برای زردپوشان اصفهانی گران تمام شد و آنها از آن هفته به بعد دیگر نتوانستند خوب امتیاز بگیرند، خصوصا بعد از شروع مجدد بازی‌ها که با از دست دادن چند امتیاز حساس برای سپاهان همراه شد. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان در ارتباط با وضعیت این تیم، از دست دادن شانس قهرمانی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

  بعد از شروع مجدد بازی‌ها امتیازهای حساسی از دست دادید. دلیلش چیست؟
ما گل‌گهر را بردیم و شروع خوبی داشتیم ولی در بازی با سایپا و پارس‌جنوبی 4امتیاز حساس از دست دادیم. معمولا بازی برابر تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند سخت است ولی ما در همین 2بازی موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و به حقمان نرسیدیم. من به جرأت می‌گویم که هیچ تیمی در لیگ برتر مثل سپاهان فوتبال بازی نمی‌کند ولی متأسفانه در گل کردن موقعیت‌ها بدشانس هستیم.
  از اینکه دیگر شانسی برای قهرمان شدن ندارید، چه احساسی داری؟
ما باید تا آخرین هفته بجنگیم تا سهمیه بگیریم، در ضمن جام حذفی هم باقی مانده و می‌توانیم در این جام قهرمان شویم.
  برابر تراکتور موقعیتی را توسط علی قربانی از دست دادید که چند روز سوژه رسانه‌ها شد. فکر می‌کردی قربانی آن توپ را گل نکند؟
حق ما در این بازی هم اصلا باخت نبود و خیلی فرصت از دست دادیم. درحالی‌که تراکتور روی یک توپ برگشتی و یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و بیشتر دفاع می‌کرد. قربانی هم روی آن موقعیت که خودش ایجاد کرد عملکرد خوبی داشت ولی در زدن ضربه آخر بدشانسی آورد و این اتفاق ممکن است برای خیلی از فوتبالیست‌ها در دنیا رخ دهد که البته رخ هم داده است.
  چرا استنلی کی‌روش افت کرده است؟
درمورد عملکرد کی‌روش باید از خودش سؤال کنید. او بازیکن توانمندی است ولی ظاهرا تعطیلی بازی‌ها شرایط را برای کی‌روش تغییر داد و البته بدشانس هم بود که مصدوم شد.
  حاضر نشدن برابر پرسپولیس چقدر در روند نزولی شما تأثیر داشت؟
قصد ما این نبود که بازی نکنیم ولی به‌هرحال اتفاقاتی رخ داد که بهتر است دیگر در مورد گذشته صحبت نکنیم. آن اتفاق و درنهایت نتیجه‌ای که به سود پرسپولیس اعلام شد روی ذهن تیم ما تأثیر منفی گذاشت. با این حال هنوز چیزی تمام نشده و ما باید تا آخرین بازی لیگ برتر و همچنین جام حذفی انگیزه داشته باشیم.
  حتما می‌دانی که برخی از هواداران سپاهان بعد از شکست برابر تراکتور از امیر قلعه‌نویی انتقاد کردند.
وقتی سپاهان نتیجه نمی‌گیرد طبیعی است که هواداران ناراحت باشند ولی وقتی تیم ما خوب بازی می‌کند و این همه موقعیت را از دست می‌دهیم سرمربی نمی‌تواند مقصر باشد. قلعه‌نویی وقتی به سپاهان آمد این تیم شرایط خوبی نداشت ولی با حضور این مربی سپاهان از بحران خارج و دوباره تبدیل به تیمی مدعی شد. هواداران حق دارند ناراحت باشند ولی آنها باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند. ما هنوز این فرصت را داریم که در لیگ سهمیه بگیریم و در جام حذفی هم قهرمان شویم تا یک جام به هواداران هدیه کنیم.
  درمورد شایعه جدایی قلعه‌نویی و قطع همکاری طرفین چه صحبتی داری؟
شایعه جدایی؟ ما هم خیلی چیزها در صفحات مجازی و رسانه‌ها می‌خوانیم ولی توجهی به این شایعات نداریم. وقتی فصل تمام شود طبیعتا شخص قلعه‌نویی و باشگاه می‌توانند در مورد آینده تصمیم بگیرند ولی الان تمام تمرکز اعضای تیم روی موفقیت سپاهان است.
  فکر نمی‌کنی فصل گذشته که در ذوب‌آهن بودی عملکرد فردی بهتری داشتی؟
وقی بازیکن تیم عوض می‌کند نیاز به زمان دارد تا با فضای جدیدی که در آن قرار گرفته است آشنا شود. فصل گذشته 4گل برای ذوب‌آهن زدم و 6 یا 7پاس گل دادم، امسال هم تا الان 3گل زده‌ام و 5پاس گل داده‌ام و حتی می‌توانم این آمار را بهتر کنم. در ضمن این را هم باید بگویم که قبل از شروع فصل و در اوج آمادگی در اردوی ترکیه مصدوم شدم. برای من مسائل فردی چندان مهم نیست و همیشه دوست دارم طوری بازی کنم که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم. الان هم خدا را شکر شرایط خوبی دارم و فکر می‌کنم امسال عملکرد خوبی داشته‌ام.
فصل بعد در سپاهان می‌مانی؟
من یک سال دیگر قرارداد دارم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید