• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 1 مرداد 1399
کد مطلب : 105557
+
-

با مردم

با مردم






بی‌اعتنایی راهنمایی و رانندگی به بی‌قانونی
پلیس راه شهریار - تهران در جاده اندیشه به هیچ وجه به وظایف خود عمل نمی‌کند و بود و نبودش هیچ فرقی در این جاده پرتردد ندارد. در حالی‌که طبق ماده 84 قانون راهنمایی و رانندگی، کامیون ها برای حمل بار باید طوری بار را ثابت کنند که امکان هیچگونه ریزش یا پخش‌شدن در هوا نباشد؛ به وفور کامیون های حمل شن و ماسه را در این جاده می‌بینید  که قانون را رعایت نکرده و با پرتاب شدن شن و ماسه از کامیون آنها به شیشه و رنگ خودروهای دیگر آسیب  وارد می‌شود و پلیس راه هم هیچ برخوردی با آنها نمی‌کند.
جمعی از ساکنان اندیشه و مارلیک

تکلیف ما با شرکت گاز امور مشترکین چیست؟
4ماه بیشتر است که قبض کاغذی گاز برای ساکنان منطقه4 در غرب تهران نیاورده‌اند، پیامک هم نداده‌اند. 4خط تلفن تماس امور مشترکان گاز یا جواب نمی‌دهند یا اشغال هستند. واقعا تکلیف ما چیست، اگر فردا روزی قبض 5میلیونی گاز برایمان آوردند؟
از ساکنان منطقه 4تهران

50میلیون وام گرفته‌ام باید 90میلیون پس بدهم
اینکه یک دامدار برای دریافت 50میلیون تومان 90میلیون تومان پس بدهد با کدام عدالت سازگار است؟ با 50میلیون مگر چند راس دام می‌توان خرید یا تولید کرد که ظرف 2سال باید به جای 50میلیون تومان، 90میلیون تومان بدهم، آن هم به بهانه تأخیر در پرداخت. آیا فریادرسی هست؟
دامدار ورشکسته از خرم‌آباد

تابلوی توقف ممنوع را از جلوی داروخانه‌های مرجع بردارند
تابلوی توقف ممنوع را از جلوی داروخانه‌های 19فروردین و 13آبان بردارند. این اماکن حساس هستند و کسانی که به این داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند اغلب بیماران بدحال دارند و دور پارک‌کردن از این داروخانه‌ها نیز عاقلانه نیست.
طاهری از تهران

مسئولان به بازنشستگان، جدول مدیریت هزینه بدهند
بعد از 3‌ماه فراز و نشیب و شعارهایی که برای افزایش حقوق و همسان‌سازی‌ دادند و بعد از پرداخت 30سال حق بیمه، رقم ناچیزی به حقوق من اضافه شده است که اندازه یک دهم هزینه‌های اضافه شده در سال‌جاری هم نیست. مسئولان به ما جدولی بدهند که چطور این پول را هزینه کنیم؟
واقف تامارایی از تهران 

بیکاری و 400واحد تولیدی راکد در گلستان 
در حالی ‌که در هر خانه از استان گلستان می‌توان حداقل یک بیکار یا شغل از‌دست‌داده پیدا کرد 400واحد تولیدی در این استان راکد است. مسئولان به جای اینکه در خبرها آمار و رقم شرکت‌های تولیدی راکد را بدهند و داغ دلمان را تازه کنند فکری برای رونق و جهش تولید کنند. هم‌اکنون در شهر ما گرگان، حداقل 40واحد تولیدی تعطیل و راکد است در حالی ‌که 2فرزند تحصیل‌کرده من ماه‌هاست بیکارند.
نوری‌زاد از گرگان

این خبر را به اشتراک بگذارید