• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 1 مرداد 1399
کد مطلب : 105552
+
-

نامجومطلق: امیدوارم استقلال بازیکن از دست ندهد

برای قهرمان‌شدن در لیگ برتر نیاز به ثبات و تقویت داریم

امیرحسین اعظمی

استقلال که هفته گذشته اولین پیروزی‌اش را در سال99 جشن گرفت، این روزها خودش را برای بازی با نساجی آماده می‌کند. مجید نامجومطلق، مربی استقلال تاکید می‌کند که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی در این بازی برای آبی‌پوشان اهمیت زیادی دارد. کمک‌مربی استقلال از شرایط این روزهای تیمش می‌گوید.

   همه بازی‌ها مهم‌اند، 2بازی مهم‌تر
همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است و بازی آسان نداریم. نساجی هم تیم خوبی است ولی ما محکوم به گرفتن 3امتیاز هستیم تا از کورس مدعیان کسب سهمیه عقب نمانیم. تمام تلاش ما این است که سهمیه را بگیریم و در این راه بازی‌های باقیمانده بسیار مهم هستند، خصوصا بازی با سپاهان و شهرخودرو. هر 6 بازی باقیمانده برای ما حکم فینال را دارد و امتیازهای باقیمانده بسیار حیاتی است.

  همه چیز از سفر اهواز شروع شد
مشکلات ما دقیقا بعد از سفر به اهواز شروع شد و ما در شرایطی به این شهر رفتیم که استان خوزستان در منطقه قرمز قرار داشت. در آن زمان پرسپولیس در تهران بود و شاید اگر آنها هم چنین پروازی را تجربه می‌کردند، با مشکل مواجه می‌شدند. در هفته گذشته سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه بودند و احتمالش ضعیف است که به این بازی برسند. قرار است تست دوباره بدهند که امیدوارم منفی باشد.

   ارسلان خوب برگشت
ما در خیلی از بازی‌ها غایبان زیادی داشتیم. واقعا وضعیت تیم ما سخت شده بود، حتی بازیکنانی هم که به‌تازگی و بعد از اتمام بیماری به جمع ما اضافه شدند، شرایط خوبی نداشتند. به عنوان مثال، وریا غفوری شرایط ایده‌آلی نداشت ولی دوست داشت به تیم کمک کند، یا ارسلان که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده و نمی‌توانستیم بیشتر از 10دقیقه روی او حساب باز کنیم. خوشبختانه ارسلان هم گل خوبی زد.

     نباید بازیکنی جدا شود
برای پایان فصل ظاهرا فرهاد مجیدی با باشگاه صحبت کرده است. استقلال بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد که تعدادی از آنها قراردادشان رو به اتمام است و باید با این بازیکنان برای تمدید مذاکره شود. استقلال در این چند سال از تغییرات متعدد در زمینه بازیکن ضربه دیده ولی امیدوارم برای فصل بعد بازیکنی از این تیم جدا نشود. اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا کار استقلال برای فصل بعد سخت خواهد شد. اگر استقلال می‌خواهد فصل بعد قهرمان شود، باید ثبات داشته باشد و البته تقویت شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید