• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 1 مرداد 1399
کد مطلب : 105551
+
-

مرگ موتورسوار در تصادف مرموز

دادسرا
مرگ موتورسوار در تصادف مرموز


تحقیقات درخصوص مرگ موتورسوار که در تصادف مرموز جانش را از دست داده است، به بازداشت راننده آشنا منجرشد.
به گزارش همشهری، اول خرداد‌ماه مأموران پلیس در حال گشتزنی در خیابانی حوالی شرق تهران بودند که به 3سرنشین موتورسیکلت مشکوک شدند. پلاک موتور مخدوش و رفتارهای سرنشینان آن مرموز بود. در این شرایط مأموران آنها را زیرنظر گرفتند و بعد دستور توقف دادند. اما راکب موتور به محض دیدن گشت پلیس اقدام به فرار کرد. درحالی‌که عملیات تعقیب و گریز آغاز شده بود ناگهان در همان لحظه خودروی زانتیایی که با سرعت در حال حرکت بود با موتور برخورد کرد. به‌دنبال این تصادف سرنشینان موتور نقش‌بر زمین شدند و راننده زانتیا نیز از ترسش پا به فرار گذاشت.

گزارش مرگ
3سرنشین موتور که در جریان این تصادف زخمی شده بودند برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و پرونده‌ای درخصوص این تصادف نیز تشکیل شد. مصدومان نیز تحت درمان قرار گرفتند و 2 نفر از ترک‌نشین‌ها پس از بهبودی مرخص شدند اما راکب حالش وخیم بود. تلاش برای نجات او ادامه داشت اما 20روز پس از حادثه به‌دلیل شدت جراحات به کام مرگ رفت. در این شرایط گزارش مرگ راکب به قاضی رحیم دشتبان، کشیک جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. مأموران برای کشف حقایق راهی محل تصادف شدند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی زانتیا را به‌دست آوردند.از سوی دیگر در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تصادف عمدی بوده است. تنها سرنخ شماره پلاک زانتیا بود که مأموران با انجام بررسی‌ها مالک خودرو را که زنی جوان بود شناسایی کردند. او می‌گفت شب حادثه، ماشینش را برادرزاده‌اش از او امانت گرفته بود. به این ترتیب مشخصات او در اختیار همه واحدهای گشتی قرار گرفته و حتی حکم ممنوع‌الخروج شدن پسرجوان صادر شده بود. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت پسرجوان روز دوشنبه‌خودش را به پلیس معرفی کرد.

پرونده درگیری
متهم در بازجویی‌ها منکر تصادف عمدی شد و گفت: من آن شب در حال گذر از خیابانی در شرق تهران بودم و اصلا حواسم نبود که چطور با موتور تصادف کردم. عمدی در کار نبود و من بعد از تصادف از ترسم فرار کردم. وی ادامه داد: من حتی موتورسواران را نمی‌شناختم و تا به حال آنها را ندیده بودم و از مرگ راکب خیلی متاثر شدم.
او در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که در تحقیقات مشخص شد متهم با قربانی(راکب موتور) اختلاف و درگیری داشته است؛ حتی پرونده درگیری آنها در یکی از دادسراهای تهران در حال رسیدگی است. به این ترتیب متهم بازداشت شده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و بازجویی از او برای روشن شدن حقایق ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید