• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 31 تیر 1399
کد مطلب : 105475
+
-

کوتاه از حادثه

 پلیس در تعقیب پدر قاتل 
پلیس در تعقیب مردی است که با شلیک گلوله 2پسر جوانش را به قتل رسانده و متواری شده است. به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان گفت: این جنایت در روستای مصیر شادگان رخ داد و ۲ فرزند پسر این خانواده که ۱۷ و ۱۹ ساله هستند، بر اثر شدت جراحت وارده ناشی از اصابت گلوله اسلحه شکاری در دم جان باختند.
به گفته وی، مأموران نیروی انتظامی که برای بررسی این موضوع به روستای مصیر اعزام شده بودند، با اجساد ۲ پسر جوان مواجه شدند و مشخص شد که پدر خانواده بر سر اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده و پس از آن از محل حادثه فرار کرده ‌که تحت تعقیب مأموران نیروی انتظامی است.

 قتل همسر در عصبانیت
«همسرم مدام با گوشی موبایلش گرم صحبت بود و من از شدت عصبانیت جانش را گرفتم.»‌ این ادعای مردی است که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده و حالا می‌گوید که پشیمان است.

به‌گزارش همشهری، ساعت19 یکشنبه گزارش قتل زنی به پلیس پایتخت اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. مقتول زنی بود که بر اثر خفگی جانش را از دست داده بود و عامل جنایت کسی نبود جز همسرش. او با دستور قاضی جنایی تهران بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: همسرم مدام سرش در گوشی موبایلش بود و یک جورهایی معتاد به آن شده بود. همیشه در حال چت کردن با دوستان و آشنایان در فضای مجازی بود که این موضوع مرا ناراحت می‌کرد. هر ازگاهی بر سر این موضوع با هم درگیری داشتیم و بعد آشتی می‌کردیم. وی ادامه داد: روز حادثه باز سرش گرم بود با گوشی که باز هم درگیر شدیم. دختر بزرگم سرکار بود و دختر کوچکم در حمام. نمی‌دانم چه شد که در یک لحظه عصبانیت همسرم را به قتل رساندم. او مدام فریاد می‌کشید و من برای اینکه صدای او را قطع کنم، دستانم را روی گلویش گذاشتم و وقتی به‌خودم آدم که دیگر نفس نمی‌کشید. دختر کوچکم که صدای درگیری ما را شنید از حمام بیرون آمد اما به او اجازه ندادم که وارد اتاق شود. چند دقیقه بعد دختر بزرگم از سرکار به خانه بازگشت و به اورژانس زنگ زد. وقتی اورژانس رسید و متوجه کبودی‌های دور گردن همسرم شد با پلیس تماس گرفت و موضوع را گزارش کرد. من قصد کشتن او را نداشتم و حالا به‌شدت پشیمانم و عذاب وجدان دارم. این متهم پس از اقرار به قتل با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 غرق‌شدن 3عضو خانواده در رودخانه
اعضای یک خانواده 3نفره بر اثر غرق‌شدن در رودخانه کرج جان باختند. به گزارش همشهری، این حادثه ظهر دیروز در کیلومتر ۷ جاده چالوس اتفاق افتاد و وقتی فرزند این خانواده وارد رودخانه و در جریان آب گرفتار شد، پدر و مادرش برای کمک به او به رودخانه زدند اما به‌علت عمق زیاد و آشنا‌نبودن با فنون شنا، هر سه نفر غرق شدند. به‌دنبال این حادثه تیم‌های آتش‌نشانی و هلال احمر کرج راهی آنجا شدند و ساعتی بعد جسد هر سه قربانی را از رودخانه خارج کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید