• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 31 تیر 1399
کد مطلب : 105469
+
-

با مردم

با مردم

   10میلیون نفر بدون سهام عدالت نباید فراموش شوند
بیش از 10میلیون نفر جامانده از سهام عدالت تعداد کمی نیست که مسئولان در مورد آن تعلل کنند. ما جاماندگان سهام عدالت منتظر نخستین حرکت عمومی مجلس برای 10میلیون نفر و اجرای آن هستیم.
بلغار از تهران

  میدان تره‌بار دیلمان در شهرری نیازمند نظارت بیشتر
برخورد پرسنل میدان تره‌بار شعبه دیلمان در شهرری با مردم بسیار بد و در مواردی بسیار توهین‌آمیز است و اغلب به جدال لفظی می‌انجامد. تعدادی از فروشندگان هم موقع حساب و کتاب مبلغ خرید را به بالاترین رقم رند نزدیک کرده و از حساب مشتری کسر می‌کنند، وقتی هم اعتراض کنید کار به توهین می‌رسد.
بیات از شهرری 

  پل عابر چهارراه سرسبز همچنان خراب است
بالابر مکانیزه یا همان پله‌برقی در چهارراه سرسبز مدت‌هاست که خراب شده و باعث ایجاد سختی برای شهروندان به‌خصوص سالمندان شده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
مظفر از تهران 

  تعداد درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در اصفهان کم است
درحال حاضر فقط 2 مرکز درمانی بزرگ متعلق به سازمان بیمه تامین اجتماعی به‌نام‌های دکتر علی شریعتی در جنوبِ شهرِ اصفهان و دکتر غرضی در شمال شهر اصفهان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را به‌صورت رایگان پذیرش و بستری می‌کنند که این میزان برای کلانشهر اصفهان ناچیز و ضروری است مسئولان با ایجاد مراکز درمانی کوچک‌تر به‌صورت درمانگاه‌های عمومی برای بیماران سرپایی بیمه تامین اجتماعی به کاهش آلام و بیماری‌های بیمه‌شدگان با دردسر کمتر اقدام کنند.
بلیغیان از اصفهان 

  در کمپ ترک اعتیاد امنیت نداریم
از مسئولان تقاضا داریم به کمپ ها سرکشی کنند و تلفن‌های مستقیم و رایگان برای دریافت گزارش از داخل کمپ‌ها در نظر بگیرند. ما در کمپ‌های ترک اعتیاد امنیت نداریم. به معتادان گرسنگی فراوان می‌دهند و از غذا خبری نیست. کتک می‌زنند و فحاشی می‌کنند؛ طوری که از نگاه ما زندان در برابر کمپ هتل به‌نظر می‌آید. لطفا به این موضوع رسیدگی عاجل بشود.
گودرزی از تهران

   50میلیون وام گرفته‌ام باید 90میلیون پس بدهم
اینکه یک دامدار برای دریافت 50میلیون تومان 90میلیون تومان پس بدهد با کدام عدالت سازگار است. با 50میلیون گاو خریدم که متأسفانه 2 تا از گاوهایم مردند و من ماندم و یک گاو که هنوز گوساله‌اش به دنیا نیامده و آن وقت باید 90میلیون با جریمه و دیرکرد به بانک بپردازم. آیا فریادرسی هست؟
گاودار ورشکسته از خرم‌آباد

  کوهنوردان دربندی فقط دود بنزین می‌خورند
کوهنوردانی که مسیر دربند را طی می‌کنند، مدت‌هاست به جای هوای پاک دود بنزین می‌خورند. علت هم حضور تاکسی‌های دربند و سایر خودروهاست که از تجریش تا ورودی میدان شیردره می‌آیند که این درست نیست و باید جلوی ادامه این روند گرفته شود.  ماشین‌های خطی تا سر شیردره بیایند و بعد از آن هر کس خواست بیاید، پیاده طی مسیر کند. این درست نیست که تنها مسیرهای بازمانده پیاده‌روی و کوهنوردی را آلوده کنیم.
یک کوهنورد از تهران 

  کسانی که ظرفیت ندارند، چرا مسئولیت می‌پذیرند
چند روز قبل روزنامه‌ها از نامادری بی‌رحمی نوشته بودند که بچه 7ساله را کشته بود. از آن روز من و خانواده‌ام پریشان و ناراحتیم و سؤال این است کسانی که ظرفیت ندارند، چرا مسئولیت می‌پذیرند یا صاحب فرزند می‌شوند. از مسئولان تقاضای اشد مجازات برای این انسان ناسالم را داریم.
 دبیر بازنشسته از ظفر تهران 

  شهردار می‌تواند بدون جانشین یک‌ماه نباشد؟
آیا شهردار می‌تواند به‌مدت یک‌ماه بدون انتخاب جانشین برای خودش به مرخصی برود و کارهای مردم روی زمین بماند؟ این براساس کدام قانون است؟
حسینعلی رعیت از ماهدشت

   2بار افزایش قیمت پفک در 2‌ماه 
پفک هزار تومانی 2هزار تومان شد و بعد به‌طور رسمی با درج قیمت آن را 3 هزار تومان کردند و در نهایت همین چند روز قبل پفک شد 4هزار تومان. البته که پفک کالای حیاتی نیست، ولی من پدربزرگ حتی نباید قادر باشم ارزان‌ترین چیزها را برای نوه‌هایم بخرم؟
یک پدربزرگ درمانده از تهران

پاسخ مسئولان 

وعده دادند که دوربرگردان توتک در جاده خاوران باز می شود
پیرو چاپ چندین نوبت پیام مردمی در ستون «با مردم» با عنوان بسته بودن دوربرگردان توتک در ورودی شهرک صنعتی خاوران، اسماعیل الهیان، رئیس هیأت امنای شهرک صنعتی خاوران پاسخ داده است: «حدود 2ماه پیش جلسه‌ای در دفتر بخشدار خاوران با حضور نماینده‌ای از استانداری، معاون فرماندار ری، شهردار قیامدشت، رئیس اداره راه شریف‌آباد و شهرری، رئیس پلیس راه شریف‌آباد و مسئولان امنای شهرک صنفی خدماتی خاوران تشکیل و مقرر شد با حمایت امنا و شهرداری و بخشداری، دوربرگردان توتک اصلاح، از نظر ایمنی بررسی و ظرف 15روز بازگشایی شود. متأسفانه هم‌اکنون 45روز از آن زمان گذشته و به دلایل نامعلوم این کار به تعویق افتاده است که همین موضوع مشکلات بسیاری را برای شاغلان در شهرک صنعتی خاوران ایجاد کرده است. امید است به‌زودی وعده مسئولان برای بازگشایی این دوربرگردان عملی شده و مشکلات مربوط به آن پایان یابد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید