• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 31 تیر 1399
کد مطلب : 105448
+
-

معمای خروج شجاعیان از لیست

گزارش
معمای خروج شجاعیان از لیست

داریوش شجاعیان، هافبک تکنیکی استقلال در اوایل فصل جاری و دیدار با سایپا دچار پارگی رباط صلیبی شد. او بازی‌های زیادی را از دست داد ولی حالا شجاعیان آن مصدومیت تلخ را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به میادین است. البته فعلا مشکل بزرگی روبه‌روی این بازیکن و استقلال قرار گرفته است. استقلالی‌ها مدتی بعد از آن مصدومیت، بی‌سر و صدا نام داریوش را از لیست امسال تیم خارج کرده‌اند و این بازیکن نمی‌تواند در ادامه فصل برای استقلال به میدان برود. جالب اینجاست که مسئولان باشگاه هم تا به امروز نگفته‌اند که چگونه و با دستور چه‌کسی نام شجاعیان از لیست استقلال خط خورده. این در حالی است که شجاعیان تنها تا انتهای این فصل با آبی‌پوشان قرارداد دارد و حتی اگر مدیران استقلال قصد داشتند نام او را در نقل و انتقالات نیم‌فصل وارد لیست کنند، باید با او قرارداد جدیدی منعقد می‌کردند.
روز گذشته با سعید رمضانی، سرپرست آبی‌پوشان تماس گرفتیم که او درخصوص این موضوع به همشهری ورزشی گفت: «ما هم نمی‌دانیم که اسم داریوش چگونه از لیست استقلال خط خورده است. جالب اینجاست که بازیکنی مثل محسن کریمی هم با مصدومیت مواجه شد ولی اسم این بازیکن از لیست استقلال بیرون نیامد. لیست استقلال هم‌اکنون جای خالی دارد و ما یک نامه به سازمان لیگ زدیم تا بتوانیم از این 2 بازیکن استفاده کنیم.»
رمضانی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ با درخواست استقلال موافقت خواهد کرد، تأکید کرد: «ما به سازمان لیگ گفته‌ایم که لیگ امسال به‌دلیل بیماری کرونا شرایط خاصی دارد و استقلال 2 بازیکن را هم به‌دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده است. قرار است درخواست ما در هیأت‌رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد و پاسخ نهایی را به استقلال بدهند. امیدوارم در نهایت بتوانیم از این بازیکن استفاده
 کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید