• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 30 تیر 1399
کد مطلب : 105363
+
-

بازگشت معتمدآریا به صحنه با «بچه»

گزارش
بازگشت معتمدآریا به صحنه با «بچه»


سالن‌های تئاترشهر که بعد از 4‌ماه تعطیلی تنها یک اجرا داشت، حالا پذیرای 3 نمایش دیگر نیز هست. علاوه بر نمایش‌های «کوکاکولا» به کارگردانی نصیر ملکی‌جود در تالار قشقایی و «سه‌شنبه‌های لعنتی» محمدمهدی خاتمی در سالن سایه، افسانه ماهیان «بچه» را با بازی معتمدآریا روی صحنه می‌آورد.
به گزارش همشهری، اجرای نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که از اسفند‌ماه سال 1398به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از روز چهارشنبه اول مرداد در سالن چهارسو همزمان با آغاز اجرای «سه‌شنبه‌های لعنتی» در سالن سایه روی صحنه می‌رود.
«بچه» با بازی فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان و شیوا فلاحی هر شب ساعت 20با قیمت بلیت 50هزار تومانی اجرا می‌شود و باید دید استقبال از آن در این روزهای سخت اقتصادی و کرونایی چگونه خواهد بود؟ تنها سالنی که فعلا پیشنهادی برای اجرا نداشته، تالار اصلی این مجموعه است. گروه‌های نمایشی اجرای نمایش در این شرایط را ریسک بزرگ می‌نامند و با توجه به شرایط اقتصادی معتقدند که از عهده هزینه‌های اجرا برنمی‌آیند و نمی‌توانند حضور تماشاگران را پیش‌بینی کنند. البته نخستین نمایشی که در تئاترشهر با بازگشایی مجدد به اجرا رفت، «یه گاز کوچولو» فقیهه سلطانی بود؛ نمایشی که از دهم تیر‌ماه با فروش 50درصدی ظرفیت سالن و پایان اجرایش در 27تیر‌ماه میزبان 439تماشاگر بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید