• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 30 تیر 1399
کد مطلب : 105341
+
-

گل به السدر را با هیچ گلی عوض نمی‌کنم

نعمتی: حالا دیگر می‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم

گل به السدر را با هیچ گلی عوض نمی‌کنم

حمیدرضا علیپور

سیامک نعمتی بازیکن گلزنی نیست اما در همین چند سال گل‌هایی تاریخی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. هافبکی که گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان را زد، این هفته هم دروازه فولاد را باز کرد تا قرمزپوشان پایتخت در لیگ برتر هزارامتیازی شده و یک‌گام به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌شان نزدیک‌تر شوند. البته سیامک نعمتی هنوز حاضر نیست گلش به السد را با هیچ‌ گلی عوض کند. او در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی در این خصوص بیشتر صحبت کرده است.

 از برد مقابل فولاد شروع کنیم. تیم سرسختی را شکست دادید.
واقعا همینطور است. فولاد تیم یکدست و خوبی است و در نیمه اول هم توانست کمی ما را تحت فشار بگذارد. با وجود این در نیمه دوم ما بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم به‌موقع گلزنی کنیم. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.
 با این برد باید پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر دانست؟
هنوز چند بازی دیگر باقی مانده اما به‌نظرم حالا دیگر می‌توانیم پرسپولیس را قهرمان بدانیم. فقط حیف که هواداران در کنار ما نیستند تا با آنها جشن قهرمانی بگیریم.
 گل مهمی در این بازی زدی و باعث شدی امتیازات پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به هزار برسد.
خوشحالم که در این چند ساله گل‌های حساس پرسپولیس به نام من نوشته می‌شود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. البته باید بگویم که این گل و این امتیاز باید به نام تمام بچه‌ها نوشته شود.
 از بین گل‌های حساسی که زدی کدام یک را بیشتر دوست داری؟
راستش را بخواهید خیلی خوشحالم که با گلم به فولاد امتیازات پرسپولیس به هزار رسید اما گل السد را بیشتر دوست دارم چون توانستیم به فینال آسیا برویم. من گل به السد را با هیچ گلی عوض نمی‌کنم.
 با روندی که امسال داشته‌ای به‌نظرت در پرسپولیس ماندنی هستی؟
من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و اگر باشگاه و کادر فنی بخواهد دوست دارم بمانم تا سال دیگر پنجمین قهرمانی را با هواداران جشن بگیرم.
 خیلی‌ها اعتقاد داشتند پرسپولیس بعد از رفتن برانکو رنگ قهرمانی را نمی‌بیند اما حالا با گل‌محمدی در آستانه قهرمانی چهارم قرار دارید.
گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و امیدوارم همچنان در پرسپولیس بماند. این پرسپولیس با او می‌تواند افتخارات زیادی را کسب کند و در آسیا قطعا مدعی قهرمانی خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید