• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 29 تیر 1399
کد مطلب : 105190
+
-

بازار سنگ پایتخت


     برای اینکه مشتری بازار سنگ باشید حتما نیازی نیست بسازوبفروش یا معمار باشید، حتی تعمیرات جزئی در نما یا آشپزخانه یا کف منزل می‌تواند شما را به بازار سنگ‌های ساختمانی بکشاند.
     خوشبختانه چندین بازار سنگ در شهر تهران وجود دارد که ساکنان مناطق مختلف تهران می‌توانند براساس منطقه سکونت خود یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنند اما یکی از معروف‌ترین این بازارها، بازار سنگ پایتخت در غرب تهران است.
      این بازار با موقعیت شهری بسیار مطلوب در مجاورت مناطق شمال، مرکز و غرب تهران با حجم کم‌ترافیک و دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، بازدید بی‌دغدغه را برای مصرف‌کنندگان سنگ به ارمغان می‌آورد.
       این بازار دارای نمایشگاه دائمی سنگ‌های ساختمانی و تزئینی است و بیش از 54 واحد دفتر فروش سنگ‌های ساختمانی در آن فعالیت دارند. در این بازار انواع سنگ‌های ساختمانی با هر سلیقه و قیمتی که مدنظر شما باشد پیدا می‌شود.
      از مزیت‌های این بازار برخورداری از پارکینگ اختصاصی است که باعث‌ می‌شود نگرانی بابت نبود محل پارک خودرو نداشته باشید. این منطقه در محدوده طرح‌ترافیک نیست و می‌توانید به راحتی با خودروی شخصی به آنجا مراجعه کنید .
      اگر می‌خواهید با مترو به این محل بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به آن، ایستگاه‌های صادقیه و طرشت هستند. برای رسیدن به بازار سنگ پایتخت باید از اتوبان اشرفی‌اصفهانی تا قبل از مرزداران حرکت و این مرکز فروش را در انتهای خیابان عرب‌حسینی پیدا کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید